قیمت بلیط هوایپما در هفته دوم تعطیلات عید 1401 چقدر است؟

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران- بلیط پرواز تهران مشهد در نیمه دوم تعطیلات نوروز 1401 حداقل 500 هزار تومان قیمت دارد. رقمی که بسیاری از شرکت های هواپیمایی کشور به عنوان کف قیمت برای روز هشتم فروردین درنظر گرفته اند و مسافران نوروزی برای این راستا ممکن است در روز های آینده با ارقام یک میلیون تومانی هم روبرو شوند.

قیمت بلیط هوایپما در هفته دوم تعطیلات عید 1401 چقدر است؟

تهران مشهد فقط یکی از راستا های پرتردد هوایی کشور است و پرواز تهران به سمت شیراز، بندرعباس، کیش و اهواز نیز جزو راستا های پرتردد هوایی کشور محسوب می شوند. در این گزارش نگاهی به قیمت بلیط هواپیما ظرف روز های به جای مانده از عید 1401 در راستا های پرتردد هوایی انداختیم.

بلیط پرواز تهران - مشهد؛ حداقل 500 هزار تومان

بلیط پرواز تهران مشهد در تعطیلات عید 1401 بین 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان است. اگر پرواز های بیزینس با ارقام نزدیک به دو میلیون تومان را کنار بگذاریم، هزینه پرواز تهران به سمت مشهد به وسیله بعضی از شرکت های هوایی به حول وحوش یک میلیون تومان رسیده و این رقم در کمترین حالت خود نزدیک به نیم میلیون تومان فروخته می گردد.

مثلا هواپیمایی معراج، وارش، ماهان و زاگرس برای روز هشتم فروردین بلیط های پرواز تهران - مشهد را حدود یک میلیون و 100 هزار تومان می فروشند، این رقم برای شرکت کاسپین و ایران ایرتور به حدود 950 هزار تومان می رسد و اگر برای رفتن به مشهد پرواز تابان در روز هشتم فروردین را انتخاب کنید، رقم پرداختی شما حدود 500 هزار تومان خواهد بود.

حداقل قیمت بلیط پرواز تهران مشهد: 500 هزار تومان

حداکثر قیمت بلیط پرواز تهران مشهد: یک میلیون و 100 هزار تومان

بلیط پرواز تهران - شیراز؛ حداقل 600 هزار تومان

بلیط پرواز تهران شیراز در روز های به جای مانده از عید 1401 بین 600 تا 900 هزار تومان هزینه خواهد داشت. بلیط پرواز روز شنبه سیزدهم فروردین هواپیمایی پارس ایر از مبدا تهران به سمت شیراز دقیقا 600 هزار تومان فروخته می گردد و این رقم با پرواز هواپیمایی قشم ایر حدود 920 هزار تومان خواهد بود. پروازی که حدود یک ساعت و پنج تا یک ساعت و 30 دقیقه طول می کشد و مسافران نوروزی برای رفتن به شیراز گزینه های دیگری هم دارند.

بلیط پرواز تهران به سمت شیراز به وسیله هواپیمایی آتا حدود 860 هزار تومان فروخته می گردد. شرکت ایران ایرتور برای این راستا 850 هزار تومان و هواپیمایی آسمان تقریبا 820 هزار تومان دریافت می نمایند.

حداقل قیمت بلیط پرواز تهران شیراز: 600 هزار تومان

حداکثر قیمت بلیط پرواز تهران شیراز: 920 هزار تومان

بلیط پرواز تهران - بندرعباس؛ حداقل 600 هزار تومان

بلیط پرواز تهران بندرعباس در عید 1401 دست کم 600 هزار تومان فروخته می گردد. رقمی که تقریبا اغلب شرکت های هواپیمایی برای روز های به جای مانده از تعطیلات درنظر گرفتند، اما این هزینه می تواند تا یک میلیون و 300 هزار تومان افزایش پیدا کند. به عنوان مثال پرواز روز پنجشنبه یازدهم فروردین به وسیله هواپیمایی آتا از مبدا تهران به سمت بندرعباس که دقیقا یک ساعت و نیم به طول می کشد، یک میلیون و 315 هزار تومان به فروش می رسد و دقیقا همین رقم را هواپیمایی ایران ایرتور از مسافران نوروزی در آن روز دریافت می نماید.

حداقل قیمت بلیط پرواز تهران بندرعباس: 600 هزار تومان

حداکثر قیمت بلیط پرواز تهران بندرعباس: 920 هزار تومان

بلیط پرواز تهران - اهواز؛ حداقل 600 هزار تومان

بلیط پرواز تهران اهواز برای تعطیلات نوروز عید 1401 حداقل 600 هزار تومان هزینه خواهد داشت. این رقم بابت پرواز روز چهارشنبه دهم فروردین به وسیله هواپیمایی آتا گرفته می گردد و در گران ترین حالت به حدود یک میلیون تومان می رسد. رقم یک میلیون تومان را هواپیمایی کاسپین برای روز آدینه دوزادهم فروردین دریافت می نماید. البته این را هم باید اضافه کنیم که بسیاری از شرکت هواپیمایی بلیط تهران به سمت اهواز را در روز های آینه حدود 700 تا 800 هزار تومان می فرشند و این پرواز تقریبا یک ساعت به طول می کشد.

حداقل قیمت بلیط پرواز تهران اهواز: 600 هزار تومان

حداکثر قیمت بلیط پرواز تهران اهواز: یک میلیون تومان

بلیط پرواز تهران - کیش؛ حداقل 350 هزار تومان

بلیط پرواز تهران کیش برای عید 1401 حداقل 350 هزار تومان به فروش می رسد. این رقم را هواپیمایی کیش ایر روز آدینه دوزادهم فروردین از مسافران نوروزی دریافت می نماید و همان روز هواپیمایی ماهان بلیط پرواز تهران به سمت کیش را یک میلیون و 300 هزار تومان می فروشد. هواپیمایی معراج همین بلیط را حدود 800 هزار تومان می فروشد و فلای پرشیا، تابان و وارش رقم 600 هزار تومان را برای پرواز های تهران کیش در روز های آینده درنظر گرفته اند.

حداقل قیمت بلیط پرواز تهران کیش: 350 هزار تومان

حداکثر قیمت بلیط پرواز تهران کیش: یک میلیون و 300 هزار تومان

منبع: فرارو
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4810

به "قیمت بلیط هوایپما در هفته دوم تعطیلات عید 1401 چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بلیط هوایپما در هفته دوم تعطیلات عید 1401 چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید