قوچان نژاد: تیم ملی والیبال بدون دغدغه باید برای المپیک آماده گردد

به گزارش یزد بلاگ، رئیس هیئت والیبال خراسان گفت: پیش از این قرار بود لیگ برتر والیبال حدود 20 روز تعطیل گردد و حالا کمی بیشتر شده که مسئله ای به وجود نخواهد آمد.

قوچان نژاد: تیم ملی والیبال بدون دغدغه باید برای المپیک آماده گردد

جبار قوچان نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص تعطیلی لیگ برتر والیبال برای آماده سازی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات انتخابی المپیک گفت: مهمترین دغدغه همه اهالی والیبال در امسال، مسابقات انتخابی المپیک و صعود تیم ملی به المپیک 2020 است. تیم ملی باید به بهترین شکل ممکن برای این مسابقات آماده گردد.

رئیس هیئت والیبال خراسان ادامه داد: پیش از این قرار بود لیگ برتر حدود 20 روز تعطیل گردد و حالا کمی بیشتر شده که مسئله ای به وجود نخواهد آمد. کسب جواز حضور در المپیک به جامعه والیبال آرامش خواهد داد.

وی گفت: با ادامه دار شدن لیگ ممکن بود که ملی پوشان دچار مصدومیت شوند، هرچند که فرهاد قائمی دچار آسیب دیدگی شد و به انتخابی المپیک نمی رسد ولی اولویت در امسال، تیم ملی است و تیم ملی بدون دغدغه باید برای المپیک آماده گردد.

قوچان نژاد در خصوص بازگشت داورزنی به فدراسیون والیبال گفت: او 12 سال در فدراسیون والیبال و سپس بدنه وزارت ورزش بوده و مسائل ورزشکاران و باشگاه ها را درک می نماید. داروزنی با جذب اسپانسرهای قوی، تیم کاری موثر و یاری استان ها می تواند شرایط والیبال را بهتر کند.

او در انتها توضیح داد: فدراسیون والیبال از اسپانسرهای خود، درآمدهای هنگفتی کسب می نماید. من از رئیس فدراسیون تقاضا می کنم قسمتی از این بودجه را به هیئت استان ها اختصاص دهد تا برای توسعه کانون ها و استعدادیابی مصرف گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 168

به "قوچان نژاد: تیم ملی والیبال بدون دغدغه باید برای المپیک آماده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوچان نژاد: تیم ملی والیبال بدون دغدغه باید برای المپیک آماده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید