قرنطینه 1100 مشکوک به کرونا در نیشابور

به گزارش یزد بلاگ، معاون استاندار و فرماندار نیشابور گفت: حدود هزار و 100 نفر در نیشابور در قرنطینه خانگی به سر می برند و آزمایش کرونای 53 نفر تا به امروز مثبت اعلام شده است.

قرنطینه 1100 مشکوک به کرونا در نیشابور

علیرضا قامتی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه نمود: تا به امروز 466 نفر مبتلا به بیماریهای حاد تنفسی و مشکوک به کرونا در نیشابور بستری و از این تعداد افزون بر 70 درصد ترخیص شده اند که این افراد ناقل ویروس هستند ولی حال عمومی شان خوب شده است.

وی اضافه نمود: در حال حاضر 92 نفر در بیمارستان 22 بهمن نیشابور بستری هستند و 6 تن در این شهرستان با تست مثبت کرونا فوت نموده اند.

معاون استاندار و فرماندار نیشابور گفت: قامتی با اشاره به اینکه بیمارستان 22 بهمن نیشابور تا 240 نفر ظرفیت پذیرش بیمار دارد گفت: تعداد افراد بستری شده نسبت به هفته قبل کاهش یافته و مردم اگر به توصیه های بهداشتی و ایمنی برای مقابله با کرونا عمل نمایند خواهیم توانست این بحران را پشت سر بگذاریم.

قامتی اضافه نمود: امروز که بحران ویروس کرونا تمامی کشور را درگیر نموده بهترین کار و یاری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در خانه ماندن است.

وی با اشاره به نزدیکی ایام نوروز از تشدید تمهیدات جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان اطلاع داد و اضافه نمود: با توجه به افزایش تقاضای مردم در بخش درمان،کار جهادی در این بخش معنا پیدا نموده و در بخش بازار نظارت ها باید اضافه نموده گردد.

وی او اضافه نمود: اتحاد، انسجام و همدلی برای مقابله با بحران کرونا در شهرستان نیشابور شکل گرفته و اقشار مختلف به صورت خودجوش در ضد عفونی و گندزدایی سطح معابر مشارکت می نمایند.

فرماندار نیشابور از شهروندان نیشابور خواست تا جایی که می توانند از تردد و حضور در شهر خودداری نمایند و جز برای موارد ضروری در معابر و بیرون از خانه حضور نداشته باشند.

مرکز شهرستان 450هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد قرار گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 673

به "قرنطینه 1100 مشکوک به کرونا در نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه 1100 مشکوک به کرونا در نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید