قرعه کشی مجدد لیگ غیرقانونی است، انصراف تیم ها ادامه دارد

به گزارش یزد بلاگ، عاطفه رضایی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره بازی امروز آدینه تیم فوتسال مس رفسنجان مقابل نامی نو اصفهان گفت: در نیم فصل نخست رقابت ها در ملاقات مقابل نامی نو توانستیم این تیم را شکست دهیم. امروز هم تلاشمان برای پیروزی است و اینکه امتیاز از دست ندهیم تا بتوانیم صندلی خود را در جدول رده بندی تثبیت کنیم. البته با توجه به برگزاری رقابت ها به صورت پلی آف در حال حاضر صندلی اول و دوم خیلی اهمیت ندارد.

قرعه کشی مجدد لیگ غیرقانونی است، انصراف تیم ها ادامه دارد

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان اضافه نمود: در دو هفته تعطیلات نیم فصل، کارهای بدنسازی انجام دادیم تا بتوانیم در نیم فصل دوم از نظر بدنی آماده و شرایط خوبی داشته باشیم. نیم فصل نخست رقابت ها برای ما خوب بود. تنها مقابل تیم سایپا نتیجه را واگذار کردیم و مقابل ملی حفاری نیز به تساوی رسیدیم اما در سایر بازی ها پیروز شدیم.

رضایی درباره انصراف تیم ها در میانه راه و نحوه برگزاری مسابقات نیز گفت: این کار اشتباه است. در اقدامی دیگر نیز مسابقات لیگ مجددا قرعه کشی شد که غیرقانونی است. مگر می گردد نیم فصل نخست را با یک شیوه و قرعه کشی بازی کرد و نیم فصل دوم را طور دیگر؟ برای مثال تیم کرمان باید چهار هفته در خانه میزبان و چهار هفته میهمان باشد. این شرایط درست نیست. درباره انصراف تیم ها نیز باید بگویم مطمئن باشید در نیم فصل دوم نیز شاهد انصراف بعضی دیگر از تیم ها خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتسال مس رفسنجان تأکید کرد: لیگ باید با 10 تیم آغاز گردد نه با 14 تیم، چرا که به دلیل مسائل اقتصادی، تیم ها تک به تک در میانه راه انصراف می دهند و همین مشکلاتی را به وجود می آورد.

به گزارش خبرنگاران، با آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان، امروز آدینه دو تیم مس رفسنجان و نامی نو اصفهان رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 175

به "قرعه کشی مجدد لیگ غیرقانونی است، انصراف تیم ها ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی مجدد لیگ غیرقانونی است، انصراف تیم ها ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید