امیری: هیچ کس مسئولیت حذف از آسیا را قبول نمی کند

به گزارش یزد بلاگ، بازیکن پرسپولیس به حذف از سرخابی ها از آسیا واکنش نشان داد.

امیری: هیچ کس مسئولیت حذف از آسیا را قبول نمی کند

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر فجر سپاسی را شکست داد. وحید امیری پس از این بازی اظهار کرد: بازی خوبی بود و این پیروزی را به طرفداران تبریک می گویم. بازی خیلی سختی بود و امیدوارم در ادامه جهت پرسپولیس را به جایگاهی که خودمان می خواهیم برسانیم. با توجه به کمبودهایی که در نیم فصل اول داشتیم به ویژه در بخش مدیریت، به نظرم نتایج خیلی خوبی گرفتیم.

او در خصوص تغییرات مدیریتی باشگاه و حل مسائل پرسپولیس گفت: ما همواره امیدوار هستیم که مسائل حل گردد ولی متأسفانه هیچ وقت حل نشده است و سرآمد آن حذف از آسیاست که آبروی فوتبال ایران را بردند. هر کسی هم که می خواهد باشد و کسی هم مسئولیت قبول نمی نماید. باشگاه به فدراسیون پاس می دهد و فدراسیون به باشگاه، خدا خودش می بیند و امیدوارم کسی که این کار را نموده است وجدانش به درد بیاید، چون زحمات ما و تیم های دیگر را زیر سؤال بردند.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که حذف از آسیا باعث می گردد تا مسائل این باشگاه حل گردد، گفت: ما هم امیدوار به این قضیه هستیم ولی متاسفانه می بینید که نزدیک به 10-20 سال است که این تیم ها می خواهند خصوصی شوند ولی متأسفانه نه به وسیله مجلس و نه فدراسیون و باشگاه تمام هم و غمشان را نمی گذارند تا این مشکل حل گردد. هر سال سر و صدایی می گردد ولی بعد از چند وقت می گویند که خصوصی نمی شوند. ما امیدواریم که این مسائل حل گردد چون این تیم نه برای دولت است و نه کادر فنی و بازیکنان. این تیم برای طرفدار است.

امیری در پاسخ به این سؤال که حذف از آسیا باعث می گردد تا بعضی از بازیکنان خواستار جدایی از پرسپولیس باشند، گفت: این را بدانید که هر بازی برای بازیکنان پرسپولیس به اندازه کافی انگیزه ایجاد می نماید تا همه کوشش شان را انجام دهند ولی وقتی تیمی که کوشش می نماید تا قهرمان گردد صد درصد یک انگیزه های دیگری هم دارد تا در یک سطح بالاتری فوتبال مان را به نمایش بگذاریم. پرسپولیس جایی است که هر بازی اش یک ویترین است و همه بازیکنان کوشش می نمایند که برترین عملکردشان را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4734

به "امیری: هیچ کس مسئولیت حذف از آسیا را قبول نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: هیچ کس مسئولیت حذف از آسیا را قبول نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید