قاضی: شائبه قهرمان کردن پرسپولیس در لیگ برتر وجود دارد

به گزارش یزد بلاگ، مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو گفت: من نمی توانم با صراحت بگویم که می خواهند پرسپولیس قهرمان شود، اما شائبه هایی در این باره وجود دارد.

قاضی: شائبه قهرمان کردن پرسپولیس در لیگ برتر وجود دارد

به گزارش ، محمد قاضی مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو درباره شکست این تیم برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: متاسفانه نتیجه بازی را واگذار کردیم و ما باید دوباره تلاش کنیم. ما بازی را خوب شروع کردیم، اما در ادامه نتوانستیم باخت را جبران کنیم.

قاضی درباره اظهارات حمیداوی مبنی بر اینکه همه می خواهند پرسپولیس قهرمان شود، گفت: به هر حال یکسری اتفاقاتی که رقم می خورد این شائبه را برای همگان به وجود می آورد که این اتفاق دارد رخ می دهد. به نظرم مسئولان باید به این موضوع دقت کنند و درباره مسائل فوتبال بهتر تصمیم بگیرند.

مهاجم شهر خودرو درباره محرومیت 2 بازیکن این تیم قبل از بازی با پرسپولیس بیان نمود: حکم محرومیت 2 بازیکن ما یک مقدار سنگین بود و مسئولان باید بیشتر به این مسئله دقت کنند. من نمی توانم با صراحت بگویم که می خواهند پرسپولیس قهرمان شود، اما کار ها و برنامه هایی که در فوتبال رقم می خورد متاسفانه مسائلی نیست که روی خوش نشان بدهد. به هر حال قبل از بازی با پرسپولیس 2 بازیکن ما محروم شدند و شائبه هایی به وجود آمد. البته تیم ما امروز خوب بازی کرد، اما یکسری از مسائل هم به وجود آمد و در نهایت شکست خوردیم.

قاضی درباره اینکه طلبش را از پرسپولیس گرفت، بیان نمود: من هشت سال پیش در پرسپولیس بازی کردم، اما پولم را تازه گرفتم. اگر پرسپولیس حکومتی نبود پول مرا زودتر می داد، اما به طور حتم مسائلی وجود دارد که حرف ها پشت این تیم مطرح است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 525

به "قاضی: شائبه قهرمان کردن پرسپولیس در لیگ برتر وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاضی: شائبه قهرمان کردن پرسپولیس در لیگ برتر وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید