فهرستی از بازی های آینده فروشگاه اپیک گیمز لو رفت

به گزارش یزد بلاگ، پایگاه داده فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games) که اخیرا راه اندازی و البته آفلاین شده است، بسیاری از بازی های آینده این فروشگاه را لو داده است.

فهرستی از بازی های آینده فروشگاه اپیک گیمز لو رفت

این سایت غیررسمی با نام EpicDB که به نوعی معادل چیزی شبیه به SteamDB است، پس از آن که بازدیدنمایندگان آغاز به جمع آوری فهرست هایی از پروژه های مخفی آینده کردند و آن ها را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشتند، به این حالت عایدی. پس از راه اندازی این وبسایت، اپیک گیمز بیانیه ای صادر کرد و بیان کرد که فروشگاه اپیک گیمز را به روزرسانی نموده است تا از کشف محصولات منتشر نشده جلوگیری کند.

زمانی که سایت EpicDB فعال بود، طبق گزارش ها، بازدیدنمایندگان را قادر می ساخت تا فهرستی از محصولات مختلف را آنالیز نمایند. البته نام این محصولات با نام رمز بوده و تشخیص اینکه مرتبط با چه اثری هستند تا حدی سخت بوده است.

کاربرانی که سایت را با جزئیات بیشتر آنالیز کردند، سرنخ هایی از جمله میزان فایل ها و نام های بسته های الحاقی را کشف کردند که می تواند مربوط به نسخه کامپیوتر آثاری مانند بازسازی مکس پین 1 و 2، رد دد ریدمپشن 1، لست آو آس 2 و بازسازی فاینال فانتزی 9 باشند. لازم به ذکر است که اخیرا یک افشاگر بسیار قابل اعتماد نیز ادعا نموده که نسخه کامپیوتر بازسازی لست آو آس 2 بیش از نیم سال است که به طور کامل در دست توسعه است.

از دیگر آثار لو رفته می توان به فاینال فانتزی 16، Farming Simulator 25 ،Deliver At All Costs ،Turok ،Planet Coaster 2 و Rise of the Ronin اشاره نمود که فهرست کامل آن ها از این نشانی قابل مشاهده است. در هر صورت به نظر می رسد که شرکت اپیک گیمز برنامه های زیادی برای بازیکنان رایانه های شخصی دارد و در یکی دو سال آینده شاهد آثار فوق العاده ای روی فروشگاه آن خواهیم بود. این انتظار می رود که بعضی از این آثار نیز به صورت رایگان در دسترس قرار گیرند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 خرداد 1403 بروزرسانی: 30 خرداد 1403 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 5056

به "فهرستی از بازی های آینده فروشگاه اپیک گیمز لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرستی از بازی های آینده فروشگاه اپیک گیمز لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید