فراخوان جذب مقاله در حوزه آینده پژوهی علم و فناوری منتشر شد خبرنگاران

به گزارش یزد بلاگ، انجمن ترویج علم برای انتشار شماره تابستانی مجله خود فراخوانی در جهت جذب مقاله با عنوان آینده پژوهی علم و فناوری در افق سده پانزدهم خورشیدی منتشر کرد.

فراخوان جذب مقاله در حوزه آینده پژوهی علم و فناوری منتشر شد خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، انجمن ترویج علم ایران در نظر دارد در نخستین شماره مجله خود برای سال 1400 به بررسی فرایند چالش ها و فرصت های کشور بپردازد و راهکار های پیشنهادی در جهت نیل به آینده مطلوب در حوزه علوم، تحقیقات و فناوری با رویکرد ارتباط با جامعه را به محور های زیر اختصاص دهد.

فلذا این انجمن فراخوانی برای جذب مقالات منتشر کرده که جزئیات آن بدین شرح است:

ترویج علم، فناوری و نوآوری، اخلاق، علم و فناوری، نوآوری و توسعه، ارتباط علم و جامعه، رسانه ها در سده جدید، انواع نوآوری ها مانند نوآوری های اجتماعی، نوآوری های مردمی و ... ، انرژی، آب و محیط زیست، فناوری اطلاعات و ارتباطات، حکمرانی علم و فناوری و نوآوری، اقتصاد دانش بنیان، توسعه منطقه ای، توسعه اجتماعی -فرهنگی مبتنی بر علم و فناوری، ایمنی، مخاطرات طبیعی و تغییر اقلیم ازجمله محور های کلیدی این فراخوان به شمار می رود.

مهلت ارسال چکیده شامل هدف، روش شناسی و نتایج احتمالی پژوهش تا 10 اردیبهشت ماه جاری و اعلام نتایج داوری چکیده مقالات 15 اردیبهشت ماه تعیین شده است.

زمان اعلام نتایج داوری مقالات کامل 31 تیر و مهلت ارسال نسخه بازنگری مقالات 15 مرداد خواهد بود.

متقاضیان برای شرکت در این فراخوان می توانند چکیده تفصیلی مقالات خود را به آدرس ایمیل [email protected] تحت عنوان آینده پژوهی علم و فناوری در افق سده پانزده خورشیدی ارسال کنند.

زمان انتشار شماره چاپ تابستان مجله ترویج علم شهریورماه سال جاری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3700

به "فراخوان جذب مقاله در حوزه آینده پژوهی علم و فناوری منتشر شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جذب مقاله در حوزه آینده پژوهی علم و فناوری منتشر شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید