فدراسیون فوتبال به دنبال واکسن کرونا

به گزارش یزد بلاگ، فدراسیون فوتبال در رایزنی با وزارت ورزش در کوشش است تا زمینه را برای واکسینه کردن ملی پوشان فوتبال مهیا کند. اخیرا علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی در مصاحبه ای گفت با توجه به اهمیت بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی، بهتر است فدراسیون فوتبال در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

فدراسیون فوتبال به دنبال واکسن کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، پیش از بازی با سوریه معین شد سه بازیکن تیم ملی به کرونا مبتلا شده اند، این اتفاق باعث شد برنامه های دراگان اسکوچیچ کمی به هم بریزد. او همان زمان از مسؤولان فدراسیون فوتبال خواست تا در این زمینه اقدام و بازیکنان را واکسینه نمایند.

فدراسیون فوتبال هم مکاتبات اولیه را با وزارت ورزش داشته است ولی مشکل اینجاست که بیشتر ملی پوشان ایران لژیونر هستند و در خارج از کشور بازی می نمایند.

علیرضا جهانبخش، سامان قدوس، علیرضا بیرانوند، کاوه رضایی، علی قلی زاده، مهدی طارمی، امیر عابدزاده، میلاد و مهرداد محمدی، کریم انصاری فرد، اللهیار صیادمنش و... از جمله لژیونرهای تیم ملی در کشورهای خارجی مشغول بازی هستند.

اگر قرار باشد دوز اول واکسن به آنها تزریق گردد این اتفاق در اردوی کیش می افتد. بنابراین دوز دوم را باید بعد از بازی های مقدماتی خردادماه در بحرین بزنند. مگر این که بتوانند واکسن ها را به منامه منتقل نمایند تا در اواسط اردوی تیم ملی در آن کشور به ملی پوشان تزریق گردد. مسؤولان فدراسیون پزشکی به فدراسیون فوتبال اعلام کردند زمانی بازیکنان ایمن خواهند بود که دوز دوم را هم زده باشند.

فدراسیون در کوشش است اگر شرایط مهیا گردد حداقل بازیکنان داخلی که در تیم ملی حضور دارند، واکسینه شوند. ظاهرا در فهرست نهایی اسکوچیچ بیشتر بازیکنان لژیونرها هستند و همین مساله باعث شده تا فدراسیون کمی دچار شک و تشویش گردد. به همین دلیل بعید به نظر می رسد برنامه واکسینه کردن ملی پوشان دقیق و با برنامه

صورت بگیرد.

فدراسیون امیدوار است لژیونرها در باشگاه های خود واکسینه شوند ولی فعلا تنها شجاع خلیل زاده، علی کریمی و امید ابراهیمی به همراه سردار واکسن زده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3828

به "فدراسیون فوتبال به دنبال واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال به دنبال واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید