عمره گزاران در ترکیه قرنطینه شدند

به گزارش یزد بلاگ، دولت ترکیه در چارچوب تدابیر سختگیرانه در قبال ویروس کرونا، از شنبه شب افرادی را که از حج عمره به شهر های آنکارا و قونیه بازگشته اند، راهی قرنطینه کرد.

عمره گزاران در ترکیه قرنطینه شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از منابع وزارت بهداری ترکیه، پیش بینی می گردد قریب هزاران نفر در خوابگاه های عمومی که بدین منظور تخصیص داده شده است، تحت قرنظینه قرار بگیرند.

فخرالدین کوجا وزیر بهداری ترکیه روز دوشنبه با اعلام این مطلب گفت: افرادی که مظنون به ویروس کرونا هستند در بیمارستان تحت معاینات پزشکی قرار می گیرند و به قرنطینه منتقل می شوند.

به گفته وزیر بهداری ترکیه اقدامات برای ممانعت از شیوع کرونا ویروس بدون وقفه ادامه دارد.

گفتنی است از روز ها قبل مسوولان دولتی ترکیه و سازمان امور دیانت به کرات از افرادی که به عممره سفر می نمایند خواسته بودند تا 14 روز خود را در منازلشان بطور داوطلبانه قرنطینه بنمایند.

در پی انتشار تصاویر از حجاج که به ترکیه مراجعه و در منازل خود قرنطینه شده بودند در رسانه های اجتماعی از صبح امروز ده ها هزار کاربر در توئیتر خواهان مداخله وزارت بهداری در این مساله شدند.

گفته می گردد تعداد عمره گزاران ترکیه در بعد از شیوع کرونا 21 هزار نفر بوده است که تنها 5 هزار نفر از آنان تا به امروز مراجعه ننموده اند.

به ادعای کاربران توییتر با ورود عمره گزاران از عربستان ویروس کرونا که تا به امروز در مناطق مختلف ترکیه پخش نشده بود، بطور گسترده پخش خواهد شد.

مسوولان دولتی ترکیه تا به امروز تعداد ابتلایان به کرونا را تنها شش نفر اعلام نموده اند که پنج نفر از آنان از اعضای یک خانواده و یک نفر دیگر نیز یکی از افراد بازگشته از عمره می باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 685

به "عمره گزاران در ترکیه قرنطینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمره گزاران در ترکیه قرنطینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید