علی نژاد: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره زمان انتخابات تصمیم می گیرد، شهید صدرزاده یک الگوی تمام عیار است

به گزارش یزد بلاگ، سرپرست معاونت توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اعضای هیئت رئیسه درباره زمان انتخابات تصمیم خواهد گرفت و طبق اساسنامه کار پیش خواهد رفت.

علی نژاد: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره زمان انتخابات تصمیم می گیرد، شهید صدرزاده یک الگوی تمام عیار است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی علی نژاد درباره حضورش در مراسم تغییر نام خانه کشتی محمد بنا به نام شهید صدرزاده گفت: شهدا قهرمانان واقعی کشور هستند و نامشان همواره در آسمان ایران خواهد درخشید. با پیشنهاد محمد بنا و موافقت رئیس فدراسیون کشتی این رخ داد. باعث خوشحالی من است که در برنامه ای که مزین به نام یک شهید است شرکت دارم. تشکر می کنم از دبیر و بنا که پایه این کار را چیدند. خیلی ها دنبال نامند ولی بنا خودش به اسم یک شهید زنده می گذارد و این بسیار ارزشمند است و این فهم و درک و معرفت جامعه کشتی را نشان می دهد که به پهلوانی بیشتر توجه دارد. امیدوارم این نامگذاری برکت برای کشتی و اثرش را بعدا خواهیم دید. این شهید بزرگوار حتما ناظر بر همه کارهای ما است و امیدوارم این شهید شفاعت کننده همه ما باشد.

وی اضافه کرد: امنیتی که امروز داریم مدیون شهدای مدافع حرم هستیم. کار ارزشمندی بود که توسط بنا انجام گرفت. این نامگذاری برکت ویژه ای به خانه کشتی خواهد داد. البته شهید صدرزاده خودش از کشتی گیران بوده است که ارزش این کار دوچندان می نماید.

سرپرست معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: باتوحه به کسالت تاج و استعفایش از ریاست فدراسیون فوتبال هیئت رئیسه تشکیل جلسه داد. سلامتی تاج از هر چیزی مهم تر بود. اعضای هیئت رئیسه درباره زمان انتخابات تصمیم خواهد گرفت و طبق اساسنامه کار پیش خواهد رفت.

علی نژاد درخصوص عدم معافیت اماکن ورزشی از سوی مجلس در پرداخت اقتصادیات گفت: با توجه به شرایط ورزش کشور، باید یاری شود منابع اقتصادی بهتر و بیشتری در اختیار ورزش قرار گیرد. حتما رایزنی خواهیم کرد این معافیت ادامه پیدا کند، چون ورزش این توان را ندارد که این پرداخت را داشته باشد و هزینه ها روی دوش مردم خواهد افتاد و بدون شک نمایندگان مجلس موافق نیستند در این شرایط بار مجددی روی دوش مردم قرار گیرد. ورزش اکنون از اقتصادیات بر ارزش اضافه کرده سهم دارد تا نگاه پیشگیرانه از درمان داشته باشیم و درست نیست هزینه سلامت را روی دوش مردم بیندازیم.

وی خطاب به رسانه ها ادامه داد: شیخ بهایی وقتی به اصفهان رفت در حال گذار بود به شب برخورد می نماید و به کاروانسرا می رود از شاگردش می خواهد که شرایط ماندن را مهیا کند اما می بیند آن منطقه شرایط اخلاقی خوبی ندارد و وقتی شاگردش برمی شود می گوید اینجا شهر فساد است و تصمیم می گیرند آنجا نمانند. شاگرد که به مغازه می رود و وسایل خریداری شده را پس بدهد کرامتی از صاحب مغازه می بیند و صاحب مغازه به او می گوید تو سر شب اصفهان را دیدی سحرش را هم ببین و همین می شود که شیخ بهایی همانجا می ماند.

وی تاکید نمود: یک موقع هایی رسانه ها فقط سر شب ورزش را می بینند سحرش را هم ببینید ورزش ما پر از این ماجراهاست. این شهید یک الگوست این شهید کشتی گیر یک حجت است.

در ادامه صدرزاده پدر شهید لوح تقدیری را به سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اهدا کرد و پرچم آستان قدرس رضوی نیز به نمایش درآمد.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 375

به "علی نژاد: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره زمان انتخابات تصمیم می گیرد، شهید صدرزاده یک الگوی تمام عیار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره زمان انتخابات تصمیم می گیرد، شهید صدرزاده یک الگوی تمام عیار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید