امامی:کشتی گیر رعد پدافند به تیم داوری گفته بود نیازی به پزشک ندارد، گزارش مبارزه ساروی و بالی به سازمان لیگ می رود

به گزارش یزد بلاگ، سرپرست مسابقات گروه ب دور برگشت لیگ کشتی فرنگی گفت: در پی اعتراض تیم صبانور، گزارش بررسی مبارزه وزن 97 کیلوگرم تیم های صبانور و دانشگاه آزاد به سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

امامی:کشتی گیر رعد پدافند به تیم داوری گفته بود نیازی به پزشک ندارد، گزارش مبارزه ساروی و بالی به سازمان لیگ می رود

از پروفایل ما وبلاگ سفربرو دیدن نمایید.

محمدابراهیم امامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اعتراض شدید تیم رعد پدافند به داوری های دور برگشت گروه ب لیگ کشتی فرنگی گفت: اگر قرار باشد نسبت به صحنه ای رای بدهم، باید مجدداً آن صحنه ها را ببینم و بعد اظهار نظر کنم. تیم رعد پدافند نسبت به داوری یکی از وزن ها اعتراض داشت، در پی این اعتراض، سه داور بی طرف فیلم را نگاه کردند و نظر خود را گفتند، ضمن اینکه قانون اتحادیه جهانی می گوید هر مربی که نسبت به قضاوت اعتراض دارد، می تواند درخواست چلنچ و بازبینی فیلم مسابقه را بدهد. چنانچه مربی مکعب را به تشک پرت کند، کشتی مورد بازبینی هیئت ژوری قرار می گیرد.

وی در مورد اینکه سرمربی تیم رعد گفته است به درخواست چلنج او در حین مبارزه وزن 97 کیلوگرم بی اعتنایی شده، گفت: به عنوان سرپرست مسابقات هر سه داور این مسابقه را خواستم و صحبت های شان را شنیدم. اعتراض شده بود که دست کشتی گیر آسیب دیده اما داور اجازه ورود پزشک به تشک را نداده است. هر سه داور در گزارش خود نوشتند که کشتی گیر اعلام کرده می تواند به مبارزه ادامه دهد. اگر خونریزی روی تشک اتفاق افتاده بود داور می توانست کشتی را قطع کند اما چنین چیزی نبود و ابتدا گفته شد انگشت کشتی گیر رعد پدافند دچار شکستگی شده که عکس گرفته شد و بعد اعلام شد انگشتش در رفته است. داوران گفتند از کشتی گیر سوال کردند که می تواند کشتی بگیرد که او گفته به مسابقه ادامه می دهد. درواقع کشتی گیر گفته نیازی به پزشک ندارد.

داور بین المللی کشتی ایران در مورد اعتراض تیم صبانور به مسابقه وزن 97 کیلوگرم این تیم با دانشگاه آزاد تاکید کرد: صبانور کردستان اعتراض داشت که وقتی تایم تمام نشده، پای مهدی بالی از تشک بیرون رفته و کشتی باید 2-2 می شد. ما در ارتباط با این مسابقه هم سه داور بی طرف را دعوت کردیم که کشتی هادی ساروی و مهدی بالی را بررسی کنند. قطعا فقط صحنه آخر مسابقه مورد بررسی قرار نمی گیرد، بلکه از ثانیه اول مبارزه وزن 97 کیلوگرم مجددا مورد بازبینی قرار خواهد گرفت.

امامی در پاسخ به این سوال اگر نتیجه این کشتی تغییر کرد، چه تصمیمی در مورد برنده مسابقه دو تیم صبانور و دانشگاه آزاد گرفته خواهد شد، گفت: فیلم بازبینی خواهد شد و ما گزارش بررسی این مسابقه را به سازمان لیگ فدراسیون کشتی ارائه خواهیم داد. باید دید نظر داوران بی طرف چه خواهد بود و بعد در این خصوص می توانیم صحبت کنیم.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خاتمه تاکید کرد: شاهد قضاوت های خوبی در روز اول دور برگشت گروه ب بودیم. سطح مسابقات هم بالا بود و کشتی ها هیجان خاصی داشت. فکر می کنم به نسبت هفته های گذشته لیگ برتر، این هفته شاهد قضاوت های بهتری بودیم و هر جا هم که اعتراضی شد، حتما مورد بررسی بیشتر قرار می گیرد و گزارش آن به فدراسیون ارائه خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2887

به "امامی:کشتی گیر رعد پدافند به تیم داوری گفته بود نیازی به پزشک ندارد، گزارش مبارزه ساروی و بالی به سازمان لیگ می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامی:کشتی گیر رعد پدافند به تیم داوری گفته بود نیازی به پزشک ندارد، گزارش مبارزه ساروی و بالی به سازمان لیگ می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید