شرایط تیم والیبال سایپا برای حضور در جام باشگاه ها مناسب تر بود

به گزارش یزد بلاگ، فریبا صادقی در مصاحبه با خبرنگاران پس از تعطیلی رقابت های لیگ برتر والیبال زنان گفت: با توجه به اینکه دو بازی تا سرانجام رقابت های لیگ برتر والیبال زنان باقی مانده بود تقریباً نتیجه و جدول رقابت ها تعیین بود. تیم های سایپا و ذوب آهن هر کدام 2 بازی سبک در پیش داشتند که تقریباً نتیجه تعیین بود، به همین دلیل تغییری در ادامه فرایند مسابقات ایجاد نمی شد.

شرایط تیم والیبال سایپا برای حضور در جام باشگاه ها مناسب تر بود

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن در ادامه اضافه کرد: اگر قرار بود مسابقات به صورت پلی آف برگزار گردد بهتر بود. همانند مردان که هر سال قهرمان مسابقات را مرحله پلی اف تعیین می کرد. در بخش بانوان نیز قرار بود برای نخستین بار تکلیف قهرمان را رقابت های پلی آف تعیین کند اما به دلیل وقفه طولانی که در لیگ به دلیل مسابقات انتخابی المپیک ایجاد شد برنامه ریزی ها به هم ریخت و فشردگی لیگ را بیشتر کرد.

وی در ادامه تاکید نمود: از طرف دیگر ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا نموده و همین کار را کمی سخت تر از گذشته برای برگزاری رقابت های لیگ برتر کرد. در جلسه ای که در سازمان لیگ برپا شد تصمیم بر این گرفته شد تا برای حفظ سلامت بازیکنان و خانواده های آنها مسابقات را ادامه ندهیم و چاره ای جز پذیرش این موضوع نداشتیم.

صادقی در واکنش به حضور تیم سایپا در رقابت جام باشگاه آسیا نیز گفت: شرایط تیم سایپا برای حضور در جام باشگاه آماده تر از تیم ذوب آهن بود. با توجه به اینکه ذوب آهن سال گذشته نیز قهرمان مسابقات لیگ برتر شد اما در مسابقات جام باشگاه ها شرکت نکرد شاید تصور سازمان لیگ و فدراسیون این بود که سال جاری هم ذوب آهن در رقابت ها شرکت نکند. به همین دلیل فکر می کنم حضور تیم سایپا برای جام باشگاه های آسیا مناسب تر است.

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن اصفهان در خاتمه بیان نمود: امیدوارم این بیماری هرچه سریعتر رفع گردد حداقل اگر رقابت های دیگر برگزار نمی گردد اما شرایط کشور به حالت عادی بازگردد.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 586

به "شرایط تیم والیبال سایپا برای حضور در جام باشگاه ها مناسب تر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تیم والیبال سایپا برای حضور در جام باشگاه ها مناسب تر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید