عبدالسلام خطاب به فریب خوردگان: قبل از اینکه زمان از دست برود به آغوش ملت یمن بازگردید

به گزارش یزد بلاگ، رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از همه مزدوران و کسانی که در کنار ائتلاف سعودی می جنگند خواست تا دیر نشده به آغوش ملت یمن بازگردند.

عبدالسلام خطاب به فریب خوردگان: قبل از اینکه زمان از دست برود به آغوش ملت یمن بازگردید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام رئیس هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن خطاب به فریب خوردگانی که در کنار متجاوزان می جنگند، گفت: خودتان را از تبعیت کورکورانه اجنبی طمع کننده به کشورتان نجات دهید و به آغوش ملت خود قبل از اینکه زمان از دست برود، بازگردید.

وی اضافه کرد: 19 حمله تنها طی چند ساعت در صرواح، نشان از حمایت هوایی گسترده از سوی جنگنده های دشمن دارد. روزانه ده ها حمله انجام می گردد، اما هیچ نفعی به حال مزدوران ندارد.

عبدالسلام با اشاره به حملات هوایی که طی آن جنگنده های ائتلاف سعودی مزدوران خود را در جبهه های جنگ هدف قرار می دهد، اضافه کرد: چندین حمله به آنها شده است و آنها مورد هدف قرار گرفته و از میان برداشته شده اند. خودتان را از دنباله روی کورکورانه خارجی که به کشور شما طمع دارد، نجات دهید و به میان ملت قبل از اینکه فرصت از دست برود، برگردید.

یادآور می گردد که طی شش سال از جنگ یمن شمار زیادی از مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی بر اثر حملات جنگنده های این ائتلاف کشته و زخمی شده اند. ده ها حمله به این مزدوران شده است و بسیاری از فرماندهان این مزدوران هم بر اثر این حملات کشته و زخمی شده اند. علاوه بر آن جنگنده های ائتلاف سعودی به طور عمد اسیران وابسته به خود و مراکز تجمع آنها را بمباران نموده است.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3829

به "عبدالسلام خطاب به فریب خوردگان: قبل از اینکه زمان از دست برود به آغوش ملت یمن بازگردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالسلام خطاب به فریب خوردگان: قبل از اینکه زمان از دست برود به آغوش ملت یمن بازگردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید