طلسم حضور بدمینتون در بازی های المپیک، ثریا آقایی بازی های المپیک را از دست داد؟

به گزارش یزد بلاگ، نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: با توجه به شرایط آسیب دیدگی ثریا آقایی و جراحی زانو و رسیدن به شرایط مطلوب حدود سه، چهار ماهی زمان نیاز دارد که دریافت سهمیه المپیک را برای او سخت می کند.

طلسم حضور بدمینتون در بازی های المپیک، ثریا آقایی بازی های المپیک را از دست داد؟

فریبا مددی درخصوص شرایط شانس اول کسب سهمیه بازی های المپیک توکیو در رشته بدمینتون به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: ثریا آقایی متاسفانه بدشانسی آورد. او چند سال پیش هم چهار ماه قبل از بسته شدن لیست افراد اعزامی به بازی های المپیک دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شد و امسال هم در لیگ برتر پای دیگرش آسیب دید و باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.

وی اضافه نمود: سلامتی کامل ثریا آقایی به سه چهار ماه زمان نیاز دارد که در این مدت باید در سه چهار مسابقه شرکت می کرد تا رده بندی خود را ارتقاء دهد و من فکر می کنم دریافت سهمیه المپیک برای او سخت می شود. از طرفی مشخص نیست بازی های المپیک توکیو برگزار می شود یا نه و چه اتفاقی رخ می دهد به هر حال برای ثریا آقایی آرزوی سلامتی می کنم.

درعین حال فریبا جلالیان سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان دیدگاه امیدوارکننده به بهبود شرایط آقایی و کسب سهمیه المپیک توکیو توسط وی دارد و می گوید: نمی توانیم به طور قاطع بگوئیم سهمیه بازی های المپیک را از دست داده است چون هیچ چیز مشخص نیست و امیدواریم بهبود یافته و بتواند سهمیه المپیک را کسب کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3524

به "طلسم حضور بدمینتون در بازی های المپیک، ثریا آقایی بازی های المپیک را از دست داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم حضور بدمینتون در بازی های المپیک، ثریا آقایی بازی های المپیک را از دست داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید