چطور از سایت خبرنگاران پرواز رزرو کنیم؟

به گزارش یزد بلاگ، خرید اینترنتی در سال های اخیر رونق بسیاری پیدا کرده و هر روز بیشتر از گذشته جای خریدهای حضوری را می گیرد. به وجود آمدند امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما از جمله مواردی است که توانسته تا حد نیازی باعث کاهش خرید حضوری آن بشود. شاید بپرسید! دلیلش هم بسیار سادست، چون اولا خرید اینترنتی بلیط هواپیما بسیار راحت است و شما می توانید در حین خوردن قهوه یا حتی قبل از اینکه به یک جلسه کاری بسیار مهم بروید تنها با چند کلیک ساده اقدام به خرید بلیط هواپیما خود بنمایید. مجموعه گردشگری خبرنگاران با ارائه خدمات مدرن و باکیفیت به مسافران در سال های فعالیت خود توانسته به عنوان یکی از بهترین سیستم های آنلاین خرید بلیط هواپیما تبدیل شود. این مجموعه با ارائه سرویس رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، تور مسافرتی و … تحولی عظیم در سیستم سنتی خرید ایجاد کرده و مسافرت و سفر هوایی را بیش از پیش لذتبخش و راحت کرده است. ما در این مطلب قصد داریم تا درباره نحوه خرید بلیط هواپیما از سایت خبرنگاران صحبت کنیم و به عبارتی یک راهنمای خرید بلیط هواپیما از آژانس مسافرتی خبرنگاران را ارائه دهیم.

چطور از سایت خبرنگاران پرواز رزرو کنیم؟

درباره شرکت گردشگری خبرنگاران

مجموعه گردشگری خبرنگاران فعالیت خود را از سال 1379 آغاز نموده و از همان ابتدا مهمترین اولویت این مجموعه ارائه بهترین کیفیت و خدمات به مشتریان خودش بوده است. حتما به یاد دارید که در زمان های قدیم سیستم های سنتی خرید بلیط هواپیما همیشه باعث سردرگمی و کلافگی مسافران می شدند و از لذت سفر کم می کردند. اما در جهانی امروز با پیشرفت هایی که در زمینه خرید اینترنتی اجرا شده، سیستم جامع رزرو آنلاین بلیط خبرنگاران با ارائه سرویس ها و خدمات آنلاین توانسته به سرعت جایگاه بسیار خوبی در بین آژانس های مسافرتی و مشتریان پیدا کند.

در حال حاضر شرکت خبرنگاران بیش از 600 آژانس در تهران و 1000 آژانس در شهرستان را تحت پوشش خود قرار داده است و به بزرگ ترین مجموعه در این حوزه تبدیل شده است. این شرکت با ارائه بهترین ساعات پروازی، امکان رزرو هتل بیشتر نقاط جهان و همچنین تورهای باکیفیت و قیمت مناسب توانسته در زمینه گردشگری حرف های بسکمک برای گفتن داشته باشید و از محبوبیت ویژه ای در بین مسافران برخوردار بشود.

مجموعه خبرنگاران به عنوان یکی از پیشتازان حوزه گردشگری کشور مفتخر است که توانسته در این همایش تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کند.

راهنمای گام به گام خرید بلیط هواپیما از سایت خبرنگاران

گام اول: در ابتدا برای خرید بلیط هواپیما از سایت خبرنگاران، یک حساب کاربری برای خودتان ایجاد نمایید.

گام دوم: به منظور ایجاد حساب کاربری در سایت خبرنگاران لازم است که یک شماره موبایل به همراه رمز عبور و کد امنیتی را وارد در فیلدهای مشخص شده وارد نمایید تا حساب کاربری شما ایجاد شود.

پس از این که وارد حساب کاربری شدید، می توانید اقدام به خرید بلیط هواپیما در سایت خبرنگاران بنمایید.

گام سوم: برای خرید بلیط هواپیما بسته به آن که بلیط یک طرفه، رفت و برگشت یا چند جهته را مد نظر دارید می توانید یکی را انتخاب نمایید.

گام چهارم: بعد از انتخاب نوع بلیط می بایست نسبت به مشخص کردن مبدا و مقصد خودتان اقدام نمایید.

گام پنجم: گام بعدی که باید برای خرید بلیط هواپیما بردارید، مشخص کردن زمان پروازتان است.

گام ششم: تعداد مسافران (تعداد افراد بزرگسال، کودک و نوزاد) و همچنین نوع پرواز را نیز انتخاب نمایید.

گام هفتم: بر روی کلید جستجو کلیک نمایید.

گام هشتم: بعد از چند لحظه، تمامی پروازهای موجود برای مقصد مورد نظر شما بر اساس سیر صعودی قیمت ها نمایش داده می شود، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، شما می توانید پروازتان را بر اساس ساعت پرواز یا توقف هایی که در جهت وجود دارد هم مشاهده کنید.

علاوه بر این فیلترهای جزئی تری هم وجود دارد که بتوانید با استفاده از به پرواز مورد نظرتان نزدیک تر شوید.

این فیلترها در سمت راست سایت قرار گرفته اند که عبارت از فیلتر پروازها بر اساس ساعت حرکت، ایرلاین ها، میزان توقف ها و همچنین فرودگاه های مقصد می باشد.

گام نهم: پس از انتخاب پرواز مورد نظرتان، وارد صفحه دیگری می شوید که در زیر آن را مشاهده می کنید. در این صفحه می بایست مشخصات مسافر و همچنین مشخصات کسی که اقدام به خرید بلیط هواپیما نموده است را می بایست برای رزرو بلیط هواپیما وارد سایت نمایید.

بعد از وارد کردن تمامی اطلاعات خواسته شده در سایت، بر روی دکمه ادامه فرآیند خرید کلیک نمایید

گام دهم: در مرحله آخر پیش فاکتور خرید بلیط هواپیما شما نشان داده خواهد شد و با یک نگاه کلی نسبت به صحت اطلاعات وارد شده اقدام نمایید و در صورت درست بودن تیک گزینه قوانین و مقررات سایت را بزنید و از طریق هر یک از کارت های عضو شتاب هزینه آن را بصورت پرداخت الکترونیکی بپردازید.

خرید بلیط هواپیما + رزرو هتل

شما می توانید در کسری از ثانیه اقدام به خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب بنمایید. شرکت خبرنگاران امکان دسترسی شما را به بیش از 900 پرواز در 70 کشور فراهم نموده است تا با توجه به قیمت و شرایط پروازی به سادگی هر چه تمام تر بلیط هواپیما (بلیط چارتر و برنامه ای برای پروازهای خارجی و داخلی) را به صورت آنلاین و ریالی خریداری نمایید.

علاوه بر این شما در سیستم رزرواسیون آنلاین خبرنگاران این امکان را دارید که بتوانید اقدام به خرید بلیط هواپیما + رزرو هتل در شهر مقصدتان را به طور یکجا انجام دهید و همچنین از خدمات دیگری نظیر بیمه مسافرتی، ترانسفر و … نیز بهتره ببرید.

مشاوران سفر 24 ساعته خبرنگاران

یکی از مهمترین نقاط قوت مجموعه گردشگری خبرنگاران، سیستم پشتیبانی 24 ساعته آن است. شما در هر زمان از شبانه روز که اقدام به خرید بلیط هواپیما بنمایید درصورتی که با مسئله ای روبرو شدید می توانید با شماره 8540 تماس بگرید و از مشاوران سفر خبرنگاران برای خرید بلیط هواپیما خودتان کمک بگیرد. هدف مجموعه گردشگری خبرنگاران آسایش و رضایت کامل مشتریان و فراهم کردن تجربه سفری لذتبخش و بی دغدغه است.

با استفاده از خدمات پشتیبانی آنلاین خبرنگاران، آسان ترین و کم هزینه ترین روش رزرو بلیط را تجربه کنید

امکان خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی

در سایت خبرنگاران شما امکان خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی را دارید و می توانید با انتخاب بهترین گزینه ها یک سفر رویایی را برای خودتان رقم بزنید. کارشناسان خبرنگاران با بهره گیری از کاملترین سیستم رزرواسیون آنلاین امکان خرید بلیط هواپیما از بیش از 900 ایرلاین داخلی و خارجی را فراهم آورده است. علاوه بر این شما امکان مقایسه میلیون ها پرواز را قبل از اینکه اقدام به رزرو بلیط هواپیما خود بنمایید نیز دارا هستید.

ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین گزینه را برای رقم زدن یک سفر رویایی انتخاب کنید. تیم تخصصی خبرنگاران با بهره گیری از جامع ترین سیستم رزرواسیون آنلاین، توانسته است بلیط هواپیما بیش از 900 ایرلاین داخلی و خارجی را در اختیار مسافران خود قراردهد. شما می توانید در سایت خبرنگاران میلیون ها پرواز را هم مقایسه کنید و سفر خود را با هریک از این پرواز ها آغاز کنید.

رزرو بلیط هواپیما تنها در چند دقیقه

سیستم رزرواسیون خبرنگاران به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید بدون اتلاف وقت و پرداخت هزینه اضافی تنها در چند دقیقه اقدام به رزرو بلیط هواپیما خودتان بنمایید. سیستم رزرو بلیط هواپیما یا رزرو هتل در خبرنگاران به این ترتیب است شما پس از انتخاب مقصدتان بلیط های موجود را از نظر قیمت ایرلاین و ساعات پروازی مقایسه می کنید و می توانید از طریق کارت های عضور شتاب هزینه آن را پرداخت نمایید. این مراحل در کمترین زمان اجرا شده و بلیط هواپیما به صورت آنلاین رزرو خواهد شد. با استفاده از خدمات پشتیبانی آنلاین خبرنگاران، آسان ترین و کم هزینه ترین روش رزرو بلیط را تجربه کنید.

قیمت بلیط هواپیما

ترتیب قیمت بلیط هواپیما زمانی که شما پرواز مورد نظرتان را در سایت انتخاب می کنیم، به ترتیب از ارزان ترین پروازهای داخلی یا خارجی گزینه ها مرتب می شوند. از همین رو شما تنها کافی است که مبدا و مقصد سفر خود را مشخص نمایید، هرچه به انتهای لیست نزدیکتر شوید پروازهای گران قیمت تر و با شرایط بهتر را خواهید دید

اگر دنبال خرید بلیط هواپیما ماهان هم هستید پیشنهاد می کنیم که در سیستم اطلاع رسانی خبرنگاران عضو شوید.

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما از سایت خبرنگاران

  • امکان خرید بلیط هواپیما داخلی به اقصی نقاط کشور نظیر مشهد، کیش، اصفهان، اهواز و …
  • امکان خرید بلیط هواپیما خارجی به هر نقطه از جهان بنظیر استانبول، آنتالیا، آنکارا، دبی، بانکوک، پکن، ونکوور و …
  • سیستم رزرواسیون خبرنگاران امکان مقایسه بین بهترین قیمت ها و ساعات پروازی در برای بلیط های داخلی و خارجی را فراهم آورده تا بتوانید پروازی که بیشتر مناسب حالتان است را انتخاب کنید.
  • امکان رزرو بلیط هواپیما از بین بیش از 900 ایرلاین از جمله هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر، بلیط هواپیما معراج، هواپیمایی تابان، ترکیش ایرلاین، اطلس جت، الامارات، هواپیمایی الاتحاد، هواپیمایی قطر ایرویز، ایرفرانس، هواپیمایی کی ال ام
  • امکان استفاده از دیگر خدمات گردشگری نظیر ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، ویزای مسافرتی و خدمات مربوط به تشریفات فرودگاهی
  • امکان انتخاب فرودگاه مورد نظردر مقصد
  • مشاهده مدت زمان هرکدام از پروازها
  • انتخاب کلاس پروازی اکونومی، بیزینس و یا فرست کلاس
  • مشخص تعداد توقف ها در طول جهت
  • مشاهده پروازها در هر مقطع زمانی شبانه روز

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1071

به "چطور از سایت خبرنگاران پرواز رزرو کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور از سایت خبرنگاران پرواز رزرو کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید