شسکت کرونا نیازمند همراهی مردم است

به گزارش یزد بلاگ، استاندار آذربایجان شرقی گفت: از نظر تعداد مبتلایان و فوت شدگان ناشی از این بیماری در رتبه چهاردهم کشوری قرار داریم و انتظار داریم با همراهی مردم بتوانیم این پدیده را کنترل کنیم.

شسکت کرونا نیازمند همراهی مردم است

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی، در جلسه کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده توسط تولیدکنندگان استان اظهار کرد: از زحمات و تلاش های کسانی که در این شرایط سخت برای تامین نیازمندی های مردم تلاش می کنند قدردانی می کنم.

وی بر برخورد جدی با فرصت طلبانی که در این شرایط بحرانی، دست به احتکار و گران فروشی می زنند، اضافه نمود: خوشبختانه دستگاه های نظارتی به دقت بازار را رصد کرده و با هنجارشکنان و افرادی که اقدام به سوءاستفاده از این شرایط کرده اند برخورد می کنند.

پورمحمدی خواستار تشدید نظارت بر فرایند تولید و توزیع مواد بهداشتی و خوراکی در استان برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده و اتفاق ناخوشایند شد.

استاندار آذربایجان شرقی، ریشه کن کردن کرونا را نیازمند همراهی اقشار مختلف مردم دانست و اضافه نمود: تمام مسئولان استان در کنار دانشگاه علوم پزشکی تبریز، پای کارند و امیدواریم همراهی مردم و رعایت توصیه های بهداشتی در کمترین زمان ممکن باعث ریشه کن شدن این بیماری شود.

وی با قدردانی از تلاش های تمام مسئولان و کادر درمانی برای مبارزه با بیماری کرونا، گفت: مردم باید توصیه های بهداشتی را رعایت کرده و به جز در موارد ضروری، از هرگونه سفر درون شهری و برون شهری خودداری کنند.

جلوگیری از واردات، تولید، عرضه و فروش مواد بهداشتی غیراستاندارد، بررسی مسائل مربوط به تامین سوخت واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه آزاد ارس، ضرورت اصلاح برخی قوانین موازی در حوزه مبارزه با قاچاق و اهدای لباس، کیف و کفش به برخی خانواده های نیازمند استان با همکاری سازمان اموال تملیکی استان، مهم ترین موضوعات جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 650

به "شسکت کرونا نیازمند همراهی مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شسکت کرونا نیازمند همراهی مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید