شریفآباد به عنوان دروازه ورودی شرقی تهران نیازمند توجه مسوولان است

به گزارش یزد بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار شریف آباد گفت: این شهر به عنوان دروازه ورودی شرقی تهران برای رشد و توسعه بیشتر به توجه مسوولان استانی احتیاج دارد.

شریفآباد به عنوان دروازه ورودی شرقی تهران نیازمند توجه مسوولان است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از پاکدشت، شیرزاد یعقوبی در جلسه آنالیز طرح های عمرانی شریف آباد که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران برگزار گردید گفت: شهر شریف آباد با بیش از 18 هزار نفر جمعیت، دروازه ورودی استان تهران از شرق کشور محسوب می شود که برای رفع مسائل توسعه این شهر، به همراهی و همدلی مسوولان استانی احتیاج است.

وی گفت: این شهر به دلیل واقع شدن در راستا ترانزیتی شرق کشور موسوم به امام رضا(ع) و واقع شدن چندین شهرک صنعتی در راستا این راه، همیشه با ترافیک شدید خودروهای سبک و سنگین روبرو است که رفع این مشکل، به احداث کمربندی در حاشیه جنوبی شهر احتیاج دارد.

وی توضیح داد: هم اکنون طرح مطالعاتی احداث این کمربندی 10 کیلومتری از میدان الغدیر به میدان جدیدالاحداث امام رضا(ع) تهیه شده که در صورت تأئید و اختصاص اعتبارات مورد احتیاج، گره کور ترافیک در این شهر باز می شود.

یعقوبی اضافه نمود: علاوه بر این، اجرای یک راستا خروجی 24 متری در راستا پیشوا - شریف آباد در دست اجرا است که کوشش می شود هر چه سریعتر این راستا تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد تا ترافیک ایجاد شده در محل پلیس راه شریف آباد رفع شود.

وی از اجرای سالن همایش 500 نفری شریف آباد به عنوان یکی از اقدامات مؤثر شهرداری در تأمین زیرساخت های شهر یاد کرد و اضافه نمود: این سالن به مساحت هزار و 100 متر مربع در مرحله احداث تأسیسات است که برای تکمیل آن، سال جاری 15 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

شهردار شریف آباد همچنین به اجرای طرح پیاده روی سلامت در این شهر اطلاع داد و اضافه نمود: این پروژه مهم سلامت محور، با اختصاص اعتبارات لازم از سوی شهرداری اجرا و آماده افتتاح شده تا علاوه بر تأمین زیرساخت لازم برای ورزش همگانی، یکی از تفرجگاه های مهم این شهر نیز در اختیار مردم قرار گیرد.

وی از لزوم بازنگری طرح تفضیلی شهر شریف آباد به عنوان اولویت شهرداری در توسعه خدمت رسانی به مردم یاد کرد.

یعقوبی در انتها بودجه سالانه شهر شریف آباد را 310 میلیارد ریال خاطرنشان کرد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2977

به "شریفآباد به عنوان دروازه ورودی شرقی تهران نیازمند توجه مسوولان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفآباد به عنوان دروازه ورودی شرقی تهران نیازمند توجه مسوولان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید