شبیه سازی پرواز 6 ساعته با نرم افزار مایکروسافت

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، نسخه جدید نرم افزار شبیه ساز پرواز مایکروسافت پاییز سال جاری عرضه می گردد و با ویندوز و رایانه های مک سازگاری دارد.

شبیه سازی پرواز 6 ساعته با نرم افزار مایکروسافت

نسخه جدید این نرم افزار دارای حالتی تازه موسوم به حالت پرواز یا Airplane Mode است که با فعال کردن آن یک پرواز شش ساعته واقعی از نیویورک به ریکیاویک شبیه سازی می گردد.

کاربر در این حالت باید با همه چالش ها و مسائلی که خلبان یک پرواز شش ساعته خطوط هواپیمایی مختلف با آنها دست و پنجه نرم می نماید، روبرو گردد. از جمله این مسائل می توان به وجود بعضی مسافران گستاخ، نوزادان پرسروصدا، نقص خدمات وای فای، چاه های هوایی، شرایط آب و هوایی متغیر و غیره اشاره نمود.

همچنین کاربر می تواند برای افزایش هیجان در حین پرواز بعضی رویدادها را به طور تصادفی اضافه کند و توان خود برای تصمیم گیری را بیازماید. مایکروسافت برای اقلام و ویدئوهای آموزشی را نیز برای کاربران در نظر گرفته است. از این طریق می توان با کارکرد دکمه ها و فرامین مختلف در کابین خلبان آشنا شد. در این نسخه به روز شده امکان شبیه سازی یک پرواز دو ساعت و نیمه از نیویورک به هالیفکس کانادا هم وجود دارد.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2063

به "شبیه سازی پرواز 6 ساعته با نرم افزار مایکروسافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبیه سازی پرواز 6 ساعته با نرم افزار مایکروسافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید