شادی گل بحث برانگیز آل کثیر از دستور کار خارج شد

به گزارش یزد بلاگ، بهزاد غلامپور، محمد نادری، مهدی ترابی و فرشاد فرجی سرخابی های احضار شده به جلسه رسیدگی اتفاقات دربی هستند. این در حالی است که در حدس ها پیش بینی می شد عیسی آل کثیر، احمد موسوی، افشین پیروانی و ... هم برای ارائه توضیحات به جلسه دعوت شوند، اما طبق اخبار رسیده از فدراسیون فوتبال، جلسه رسیدگی به اتفاقات دربی سرخابی، از ساعت 9:30 صبح امروز با حضور بهزاد غلامپور، محمد نادری، فرشاد فرجی و مهدی ترابی برگزار می گردد و به حواشی پیش آمده در درگیری خاتمه بازی رسیدگی خواهد شد.

شادی گل بحث برانگیز آل کثیر از دستور کار خارج شد

در جریان دربی سرخابی، حواشی مختلفی رقم خورد. استقلالی ها مدعی بودند افشین پیروانی روی نیمکت به آن ها اهانت نموده، خوشحالی عیسی آل کثیر هم بعد از گلزنی اهانت آمیز بوده و پرسپولیسی ها نیز معترض بودند یکی از دستیاران فرهاد مجیدی از روی نیمکت به بازیکنان تیم می گفته بازیکنان پرسپولیس را بزنند و له نمایند!

اما به نظر می رسد آنچه کمیته انضباطی می خواهد امروز به آن رسیدگی کند، دعوای اتفاق افتاده در وقت های تلف شده بازی میان محمد نادری و مهدی ترابی است که با دخالت فرشاد فرجی و بهزاد غلامپور همراه شد. البته مطابق تصاویر تلویزیونی احمد موسوی هم از روی نیمکت استقلال به متن درگیری اضافه شده بود، اما به هرحال کمیته انضباطی از استقلال غلامپور و نادری و از پرسپولیس هم ترابی و فرجی را فرا خوانده است. قرار است این 4 نفر در جلسه امروز درباره اتفاقات مربوط به آن درگیری شرح بدهند.

کمیته انضباطی وعده داده حکم مربوط به این پرونده را خیلی فوری بعد از جلسه رسیدگی اعلام کند. پیش بینی می گردد احکام در حد جریمه اقتصادی غلامپور و فرجی که با کارت قرمز داور از جریان بازی اخراج و یک جلسه از همراهی تیم های خود محروم شدند و تذکر به نادری و ترابی باشد.

همچنین شایعه شده بود شادی آل کثیر هم مورد آنالیز قرار می گیرد، اما کمیته انضباطی احتیاجی به احضار آل کثیر ندیده و موضوع شادی گل او از دستور کار خارج شده است. گویا برداشت کارشناسی این بوده آل کثیر آن ژست شادی را رو به دوربین های عکاسان و نه رو به نیمکت تیم حریف یا بازیکنان و مربیان رقیب انجام داده است.

کمیته انضباطی درباره آل کثیر هر تصمیمی گرفته باشد، احتیاج ندیده او را برای پاسخگویی به جلسه احضار کند. در خصوص دخالت موسوی در درگیری هم به نظر می رسد کمیته انضباطی همان جریمه در نظر گرفته شده از سوی داور بازی را برای او کافی دانسته که از احضار او خودداری نموده است.

دربی 24 اردیبهشت با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به سرانجام رسید.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3928

به "شادی گل بحث برانگیز آل کثیر از دستور کار خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادی گل بحث برانگیز آل کثیر از دستور کار خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید