وقت خداحافظی یک کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران رسید ، آخرین قاب به یادماندنی تلخ شد

به گزارش یزد بلاگ، ماجراجویی طرفدار در جام حذفی در حالی با شکست در برابر پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی به خاتمه رسید که این تیم در نیمه نخست یک بخت عالی را برای گلزنی از دست داد.

وقت خداحافظی یک کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران رسید ، آخرین قاب به یادماندنی تلخ شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، شجاعی 38ساله با از دست دادن پنالتی، نقش مهمی در حذف طرفدار داشت.

در شرایطی که پرسپولیس 2بر صفر از طرفدار جلو بود، داور مسابقه یک پنالتی عجیب برای سفیدپوشان بیان کرد که مسعود شجاعی آن را از دست داد. البته طرفدار در نیمه دوم روی یک پنالتی عجیب دیگر بالاخره به گل رسید اما شکی نیست که فرصت سوزی شجاعی در نیمه اول به تیم ساکت الهامی ضربه زد. جالب اینجاست که خبرنگاران حاضر در استادیوم ادعا می نمایند در صحنه پنالتی نیمه اول قرار بوده بازیکن دیگری ضربه را بزند اما به اصرار خود الهامی پنالتی را به شجاعی داده اند. در نهایت هم او ضربه را زد و علیرضا بیرانوند با یک شیرجه بلند و تماشایی توپ را دفع کرد.

پنالتی از دست رفته مقابل پرسپولیس، شاید یکی از آخرین قاب های دوران فوتبال مسعود شجاعی بوده باشد. این بازیکن 38ساله که مدت هاست شایعاتی در خصوص خداحافظی اش از میادین به گوش می رسد، در نیم فصل اول لیگ بیست ودوم برای نساجی بازی کرد و اغلب نیمکت نشین بود. او در دور برگشت به طرفدار پیوست و بیشتر به بازی گرفته شد. شجاعی حتی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گل صعود تیمش را در برابر استقلال ملاثانی به ثمر رساند اما به طور کلی اینجا هم کارنامه او چندان مثبت نبود. شجاعی برای 2تیم نساجی و طرفدار، در لیگ و حذفی مجموعا 752دقیقه بازی کرد و این مدت پیروز به ثبت یک گل و 3پاس گل شد.

ابتدای فصل وقتی از مسعود در خصوص احتمال خداحافظی اش پرسیدند، این بازیکن کمی عصبانی شد. بنابراین بعید است الان کسی جرأت داشته باشد از او در این زمینه سؤال کند، اما به طور کلی به نظر می رسد زمان آویختن کفش ها فرارسیده باشد!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1402 بروزرسانی: 10 خرداد 1402 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4995

به "وقت خداحافظی یک کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران رسید ، آخرین قاب به یادماندنی تلخ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقت خداحافظی یک کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران رسید ، آخرین قاب به یادماندنی تلخ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید