استقلال و پرسپولیس بابت حذف از آسیا چقدر ضرر می کنند، خسارت های عجیب و باورنکردنی!

به گزارش یزد بلاگ، حذف قریب الوقوع استقلال و پرسپولیس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ضربه مهلکی از نظر مالی به پیکره مدیریتی این دو باشگاه وارد خواهد کرد.

استقلال و پرسپولیس بابت حذف از آسیا چقدر ضرر می کنند، خسارت های عجیب و باورنکردنی!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حذف قریب الوقوع استقلال و پرسپولیس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ضربه مهلکی از نظر مالی به پیکره مدیریتی این دو باشگاه وارد خواهد کرد به گونه ای که ممکن است آن ها بخش عمده ای از عایدیهای خود در این حوزه را از دست بدهند.

جدا از اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم های حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان پاداش های دلاری پرداخت می کند و از محل عایدی تبلیغات محیطی بازی های آن ها رقم قابل توجهی به آن ها اختصاص می دهد، دو باشگاه از طریق کارگزاران خود و تبلیغات روی پیراهن نیز صاحب عایدی می شدند تا حدی که بخش قابل توجهی از هزینه های جاری این دو باشگاه و پرداخت دستمزدها از این محل انجام می شد.

اما با حذف این دو باشگاه از آسیا تمام این عایدیها از بین خواهد رفت تا ضربه ای مهلک به پیکره این دو باشگاه وارد شود، با یک حساب سرانگشتی استقلال و پرسپولیس از این بابت حدود چند ده میلیارد تومان متضرر خواهند شد و باید دید در این شرایط آیا امکان جبران هزینه های از دست رفته برای سرخابی ها وجود خواهد داشت یا اینکه معادلات مالی مدیران آبی و قرمز با اشکالاتی جدی روبرو خواهد شد.

هر تیم بابت پیروزی در دیدارهای مرحله گروهی مبلغ 50 هزار دلار (بابت هر پیروزی) دریافت می کند و اگر تیمی بتواند هر شش مسابقه این مرحله را با رجحان پشت سر بگذارد، 300 هزار دلار از این بابت عایدی خواهد داشت که رقم قابل ملاحظه ای محسوب می شود. برای هر مساوی هم 10 هزار دلار در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4691

به "استقلال و پرسپولیس بابت حذف از آسیا چقدر ضرر می کنند، خسارت های عجیب و باورنکردنی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال و پرسپولیس بابت حذف از آسیا چقدر ضرر می کنند، خسارت های عجیب و باورنکردنی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید