شادترین انسان ها در این کشورها زندگی می نمایند

به گزارش یزد بلاگ، این کشورها دارای زیباترین مناظر شگفت انگیز جهان و سیستم آموزشی رایگان هستند. ساکنین آن مثبت نگرترین و مهربان ترین انسان های جهان به شمار می آیند. این ها به نظر تخیلی می رسند اما واقعیت دارند. نشنال جئوگرافیک لیستی از شادترین کشورهای جهان را فراهم نموده که در سایت خبرنگاران می توانید مشاهده کنید.

شادترین انسان ها در این کشورها زندگی می نمایند

سودان

رضایتمندی سودانی ها از زندگی خیلی بالاست و راز آن ها در سنتی به نام فیکا است. در این سنت آن ها عادت دارند که هر 2 ساعت یکبار برای 15 دقیقه از کار دست بکشند و همراه با دوستانشان به نوشیدن قهوه و بحث درباره اخبار روزانه بپردازند. و به همین دلیل است که سودان یکی از بزرگ ترین مصرف نمایندگان قهوه به شمار می آید.

استرالیا

در این کشور سطح آلودگی کم، مشارکت های مدنی زیاد و جوامع متحد می باشد. دلیل این ها علاقی استرالیایی ها به کباب است. آن ها همواره با خویشاوندان و دوستان در پارک گرد هم جمع می شوند تا با هم لحظات خوشی را بگذرانند و از غذاهای سنتی گوشتی استرالیایی لذت ببرند.

نیوزیلند

وقتی با طبیعت وحشی شگفت انگیز کوهستان آبی احاطه شده باشید چطور می توان شادمان نبود؟ آلودگی کم و حیات وحش متفاوت و زیباست که نیوزیلندی ها را شاد نگه داشته است.

هلند

هلندی ها عاشق فعالیت های جسمی و دوچرخه سواری هستند. آن ها به پیست های دوچرخه سواری که 30000 کیلومتر است افتخار می نمایند. اگر تصمیم دارید به آمستردام بروید پیشنهاد می کنم دوچرخه سواری را هرگز نباید فراموش کنید.

کانادا

کانادا یکی از بزرگ ترین کشورهای جهان بهشتی برای مسافران است. پارک های ملی شگفت انگیز این کشور سرشار از کوه های سنگی و فضاهای وسیع است. اگر می خواهید بدانید که چرا کانادایی ها همواره شاد هستند باید به دیدن آنجا بروید.

فنلاند

وقتی به حمام های بخار فنلاند می روید تمام مسائل را به باد فراموشی می سپارید. جمعیت این کشور 5.2 میلیون و حمام های بخار آن 3.3 میلیون می باشد. حمام های بخار همه جای فنلاند یافت می گردد از سواحل رودخانه ها گرفته تا ساختمان های اداری.

نروژ

نروژی ها به طبیعت کشور خود افتخار می نمایند و نسبت به حفاظت آن احساس مسئولیت دارند. بالا رفتن از بلندترین کوه کشور کوه اسکالا انسان را از تمام نگرانی ها رها می نماید. در تمام گوشه کنار این کشور می توان سایبانی پیدا کرد و از طبیعت منحصر به فرد آن لذت برد.

ایسلند

کوه های آتشفشان، سواحل وحشی و طبیعت غیرقابل قیاس و… تمام این ها مردم ایسلند را شادترین انسان های روی زمین ساخته است.

سوئیس

کشوری با انواع و اقسام شکلات نمی تواند کشوری شاد نباشد. با این وجود سوئیسی ها سبک زندگی کاملا سالمی دارند. آن ها از ورزش هایی چون اسکی، قایقرانی و پاراگلایدر لذت می برند و کمترین آمار چاقی در این کشور است.

دانمارک

دانمارک شادترین کشور جهانست چون نه تنها آموزش و مراقبت های بهداشتی در آن جا رایگان است بلکه همبستگی از ویژگی های شاخص آنهاست. مردم دانمارک به قدری رئوف و مهربان هستند که حتی اگر شما را نشناسند به یک فنجان قهوه دعوت تان می نمایند.This review was originally posted at the Nieman Journalism Lab Zoloft No Rx. Looking for aggregation standards: In response to the zoloft no rx. General medical practice for the treatment of depression and symptoms of the disease based on the use of modern antidepressant zoloft no rx. Buy paroxetine tablets buy paroxetine uk colchicine buy online uk colchicine buy online canada colchicine tablets to buy buy paroxetine online uk dapoxetine, paroxetine tablets buy, where order online i toradol buy cheap uk purchase paroxetine tablets buy cheap.

منبع: بدونیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 14

به "شادترین انسان ها در این کشورها زندگی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادترین انسان ها در این کشورها زندگی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید