سوریه، مقابله مجدد نیروهای ارتش با تروریست های آمریکایی

به گزارش یزد بلاگ، نیروهای ارتش سوریه در حومه الحسکه بار دیگر به خودروهای متجاوزان آمریکایی اجازه عبور نداده و آنها را وادار کردند به مواضع غیرقانونی و اشغالی خود برگردند.

سوریه، مقابله مجدد نیروهای ارتش با تروریست های آمریکایی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، ایستهای بازرسی ارتش سوریه در حومه غربی الحسکه بار دیگر مانع عبور خودروهای نظامی ارتش اشغالگر آمریکا شده و آنها را وادار کردند به پایگاه های غیرقانونی خود بازگردند.

خبرنگار سانا گفت نیروهای ارتش سوریه، به خودروهای اشغالگران آمریکایی در روستاهای السیباط، تل شامیران و منسف تحتانی در حومه غربی الحسکه اجازه عبور نداده و آنها را وادار کردند به همانجایی برگردند که آمده بودند.

روز گذشته نیز ، نظامیان ارتش سوریه مستقر در ایست بازرسی در روستای منسف تحتانی در حومه تل عمر، مانع عبور سه خودروی زرهی نظامیان اشغالگر آمریکایی شده و آنها را وادار به بازگشت به سمت پایگاه غیرنظامی خود نموده بودند.

تا به امروز مردم بعضی روستاهای حومه الحسکه با یاری ارتش سوریه، بارها مانع عبور خودروهای تروریستهای آمریکایی شده آنها را وادار به بازگشت به مناطقی کردند که از آنجا حرکت نموده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1697

به "سوریه، مقابله مجدد نیروهای ارتش با تروریست های آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریه، مقابله مجدد نیروهای ارتش با تروریست های آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید