سعید محمد: منطقه ها آزاد حیاط خلوت مردم می گردد نه دولتمردان

به گزارش یزد بلاگ، تهران (پانا) - دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری صنعتی و ویژه مالی گفت بسیاری از دولت مردان به چشم حیاط خلوت به منطقه ها آزاد نگاه می نمایند اما از امروز منطقه ها آزاد کشور حیاط خلوت مردم خواهند بود.

سعید محمد: منطقه ها آزاد حیاط خلوت مردم می گردد نه دولتمردان

به گزارش شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری-صنعتی و منطقه ها ویژه مالی، سعید محمد در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فعال کردن سرمایه گذاران را از جمله مأموریت های مدیرعامل تازه منطقه آزاد قشم اعلام نمود و گفت: این منطقه رشد نخواهد کرد مگر اینکه سرمایه گذاران قشم رشد نمایند، ولی باید در همه حال مراقب باشیم که به نام توسعه و رشد مالی، مردم این جزیره زیر چرخ توسعه از بین نروند.

وی، با تاکید بر ضرورت حفظ فرهنگ بومیان این جزیره اضافه کرد: ما باید کاری کنیم که گردشگران از این فرهنگ تأثیر بپذیرند نه اینکه فرهنگ آنها به فرهنگ بومیان غلبه کند.

مشاور رئیس جمهور در ادامه با برشمردن تخصص، تجارب و سوابق اجرایی فتح الهی مدیرعامل تازه سازمان منطقه آزاد قشم، دیپلماسی مالی را نقطه اوج توانمندی وی خواند.

سعید محمد بیان داشت: حل مسائل معیشتی مردم در منطقه ها آزاد و بعلاوه ساکنان جزیره قشم از اولویت های ماست.

وی اعلام کرد: مأموریت اصلی مدیرعامل تازه سازمان منطقه آزاد قشم، در کنار توسعه اقتصاد کشور و جذب سرمایه گذار، بهبود شرایط فرهنگی، اجتماعی و معیشتی مردم و بومیان جزیره قشم است.

مشاور رئیس جمهور گفت: بعلاوه عوارض ورود در اسکله پهل لافت برای جزیره نشینان حذف می گردد تا این افراد برای ورود به سرزمین خود هزینه ای پرداخت ننمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4669

به "سعید محمد: منطقه ها آزاد حیاط خلوت مردم می گردد نه دولتمردان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید محمد: منطقه ها آزاد حیاط خلوت مردم می گردد نه دولتمردان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید