سرپرست استقلال: امیدوارم بخاطر بودجه مجبور به فروش قائدی نشویم، از درخواست 10 میلیاردی کریمی خبر ندارم

به گزارش یزد بلاگ، مظلومی سرمربی تیم ملی جوانان است و چون مبادی اخلاق هستیم، از او خواسته ایم تا تکلیفش را معین کند. اگر مغایرتی وجود نداشته باشد، در فصل پیش رو سرپرست تیم خواهد بود.

سرپرست استقلال: امیدوارم بخاطر بودجه مجبور به فروش قائدی نشویم، از درخواست 10 میلیاردی کریمی خبر ندارم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: امیدوارم شرایط به گونه ای نگردد که بخواهیم بخاطر کمبود بودجه به فکر ترانسفر قائدی باشیم.

به گزارش فارس، احمد مددی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال و معارفه کادر فنی جدید این تیم گفت: امروز از همه بزرگان باشگاه دعوت کردیم تا در این روز عزیز که باران رحمت الهی هم باریدن گرفته، دور هم جمع شوند تا مراسم معارفه فکری که از سرمایه های باشگاه است، برگزار گردد. کوشش کردیم تا مراسم معارفه خوبی برگزار کنیم و این موضوع نویدبخش روزهای خوب برای استقلال است تا از اتفاقات بد دور گردد.

وی با اشاره به بسته بودن پنجره جابجایی استقلال، گفت: در چند روز اخیر تقریباً هر روز جلسه داشتیم تا منابع اقتصادی را تامین کنیم. اتفاقات خوبی اتفاق افتاده و دنبال راه چاره هستیم. بدهی های زیادی روی دوش باشگاه انباشته شده است. اگر دوستان به قول هایی که داده اند عمل نمایند، بدهی ها پرداخت شده و پنجره باز می گردد. همه کوشش ما این است تا در روزهای آینده این مشکل حل گردد. ما شبانه روز کوشش خواهیم کرد تا از طرق قانونی مسائل را حل کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال درخصوص انتخاب مظلومی به عنوان سرپرست تیم فوتبال مطرح نمود: مذاکراتی اجرا شده است. مظلومی سرمربی تیم ملی جوانان است و چون مبادی اخلاق هستیم، از او خواسته ایم تا تکلیفش را تعیین کند. اگر مغایرتی وجود نداشته باشد، در فصل پیش رو سرپرست تیم خواهد بود.

مددی درمورد آخرین شرایط دیاباته و میلیچ، اعلام کرد: این دو بازیکن تا این لحظه علاقه دارند که به ایران بیایند اما منابع اقتصادی آنها باید تامین گردد. بازیکنان حرفه ای هستند و طبیعی است که اگر پول شان را نگیرند، نخواهند آمد. در کوشش هستیم تا در فضایی شفاف جلو برویم. دنبال جنگ، دعوا و حاشیه نیستم. بدهی های داخلی ما در فرآیند حرفه ای سازی به حداقل رسیده و بدهی قابل توجه خارجی داریم که در حال تامین آن از طرق قانونی هستیم.

وی درخصوص مبلغی که در سفر سعادتمند به قطر ضبط شده بود، گفت: آن مبلغ در تعزیرات است. از وزیر ورزش تشکر می کنم که شخصاً وارد شد و با دادگستری مذاکره کرد. فکر می کنم تا 2 روز آینده این پول به حساب باشگاه بازگردد.

سرپرست استقلال درخصوص اینکه گفته می گردد علی کریمی برای تمدید قرارداد خود مبلغ 10 میلیارد تومانی طلب نموده است، توضیح داد: از این موضوع خبر ندارم. او باید به ایران بازگردد تا چشم در چشم با هم صحبت کنیم. ما او را می خواهیم و استقلال خانه خودش است. ضمن اینکه کریمی عنوان نموده که در ایران فقط برای استقلال بازی خواهد نمود. او حتماً دغدغه های ما را می داند و رفتار حرفه ای خواهد داشت. اگر طرفین شرایط یکدیگر را درک نمایند، می توانند بهم یاری نمایند.

مددی در خصوص جعل سند 200 میلیونی در استقلال که هیأت مدیره امضا ننموده است، گفت: اطلاعی در این خصوص ندارم و چنین چیزی ندیده ام.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد استقلال به دلیل کمبود بودجه تصمیم به فروش مهدی قائدی بگیرد، توضیح داد: او پیشنهاد چشم گیری از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد، اما هیأت مدیره هنوز درمورد جدایی او به جمع بندی نرسیده و هنوز بازیکن استقلال است. امیدوارم بخاطر کمبود بودجه مجبور به فروش قایدی نشویم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2388

به "سرپرست استقلال: امیدوارم بخاطر بودجه مجبور به فروش قائدی نشویم، از درخواست 10 میلیاردی کریمی خبر ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست استقلال: امیدوارم بخاطر بودجه مجبور به فروش قائدی نشویم، از درخواست 10 میلیاردی کریمی خبر ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید