سخت ترین رقیب من هالیفیلد بود

به گزارش یزد بلاگ، لنوکس لوییس بر این باور است که ایواندر هالیفیلد سخت ترین رقیبی است که در بوکس داشته است. لوییس آخرین مشتزنی است که بی چون و چرا قهرمان دسته سنگین وزن دنیا شد، و دو مبارزه او با هالیفیلد در سال 1999 تاریخی بود.

سخت ترین رقیب من هالیفیلد بود

هرچند بازی اول آنها با تساوی بحث برانگیزی به خاتمه رسید، اما لوییس که به تصمیم داوران اعتراض داشت، در بازی دوم پیروزی قاطعی برابر هالیفیلد به دست آورد.

او حالا در اینستاگرام گفته که هالیفیلد سخت ترین رقیبش بوده است: وقتی می گویم که هالیفیلد سرسخت ترین رقیبی بوده که داشته ام، مردم واقعاً تعجب می نمایند. البته اشتباه نکنید، منظورم سخت ترین بازی ام نیست، سخت ترین مبارزه من با ری مرسر بوده است. هالیفیلد، مانند من، در دوران آماتوری عالی کار نموده بود و همین باعث شد که در دوران حرفه ای بتواند بدرخشد. او مشتزنی را از هشت سالگی شروع کرد و در سال 1984 برنده مدال برنز المپیک شد. او پیش از آن که به دسته سنگین وزن بیاید، مردی بود که در دسته سنگین وزن میانی همه را کنار زد و قهرمان بی چون و چرا شد. او بهترین ورزشکار این دسته بود. اینها تجربه های ارزشمند و پرشماری هستند، و می توان گفت زمانی که ما در سال 1999 به مصاف هم رفتیم، او همه چیز را تجربه نموده بود. زمانی که تجربیات آماتوری و حرفه ای ایواندر را ترکیب می کنید، می بینید که او چقدر پیروز بوده است. من درباره آن دو مبارزه ای که داشتیم کمی اذیتش می کنم، و او می داند که من هر دو بازی را بردم، هرچند که شاید به زبان نیاورد، اما جدی، او تنها فردی است که 24 راند با من به پیش آمد.

هر دو نفر در دوران آماتوری تجربیات بسیاری کسب کردند، هرچند که لوییس در دسته سنگین وزن توانست بهتر عمل کند و با شکست دادن امثال ویتالی کلیچکو، مایک تایسون، و اولیور مک کال، خود را به عنوان بهترین مشتزن دوران خود معرفی کند. اما او می گوید که دلیل پیروزیتش این بوده که سال های زیادی را به عنوان مشتزن آماتور در کانادا گذرانده است: من هر چقدر روی اهمیت تجربه آماتوری تأکید کنم کم گفته ام. آماتوری را به عنوان کارآموزی در نظر بگیرید. هر چه بیشتر یاد بگیرید، بیشتر به دردتان می خورد.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 938

به "سخت ترین رقیب من هالیفیلد بود" امتیاز دهید

3 کاربر به "سخت ترین رقیب من هالیفیلد بود" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخت ترین رقیب من هالیفیلد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید