ستارگان سرشناس هالیوود علیه ترامپ وارد میدان شدند

به گزارش یزد بلاگ، هریسون فورد و مارک همیل در آخرین ساعت های مانده به انتخابات آمریکا ویدیوی های ضد ترامپ منتشر کردند.

ستارگان سرشناس هالیوود علیه ترامپ وارد میدان شدند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، به نقل از ورایتی، هریسون فورد و مارک همیل ستارگان سرشناس جنگ ستارگان در فیلم های کوتاه ویدیویی در حمایت از گروه ضدترامپی پروژه لینکلن ظاهر شدند.

این 2 فیلم با عنوان فوچی و غیابی دیروز دوشنبه در آخرین لحظه برای رای دهندگان منتشر شدند.

در فوچی که با صدای هریسون فورد منتشر شده وی درباره پاسخ ترامپ به ویروس کرونا و انتقاد های وی از دکتر فوچی مدیر انستیتو ملی آلرژی و بیماری های عفوی صحبت نموده است.

فورد در این فیلم ویدیویی می گوید: این پزشک از ریگان تا بوش پدر، کلینتون، بوش و اوباما و اکنون ترامپ، به صورتی خستگی ناپذیر، شرافتمندانه و با از خودگذشتگی به مردم آمریکا خدمت نموده است.

این فیلم سپس به صفحه ای سیاه تغییر می نماید که صدای هواداران ترامپ می آید که فریاد می زنند: فوچی اخراج گردد! و بعد پاسخ ترامپ شنیده می گردد که می گوید: به کسی چیزی نگویید، اما یک کم صبر کنید تا بعد از انتخابات.

فورد این فیلم 50 ثانیه ای را با یک فراخوان به خاتمه می برد: فردا، می توانید فقط یکی از این ها را اخراج کنید. انتخاب با شماست.

در فیلم همیل وی بر رای گیری غیابی متمرکز شده است. این بازیگر بر صفحه یک تلویزیون قدیمی ظاهر می گردد و می گوید: استبداد با انقلاب آمریکا به خاتمه نرسید. حداقل برای همه این طور نشد.

وی در ادامه بر این تاکید دارد که انتخابات پیامد هایی دارد و بر کوشش ترامپ برای بی اعتبار کردن رای از راه دور تاکید می گذارد و می گوید: 150 سال بعد استبداد به دنبال یافتن صندلی های جدید است. ترامپ رای گیری غیابی را زیر سوال برده و اگر این راه را ادامه بدهد می تواند رای افرادی که غیابی رای می دهند از جمله هزاران نظامی را که مقدس ترین حق آن ها در خارج از کشور است، زیر سوال ببرد و نادیده بگیرد.

وی در خاتمه مخاطبان را به رای دادن ترغیب می نماید و می گوید: دونالد ترامپ نباید برای آینده رهبری آمریکا تصمیم بگیرد. مردم آمریکا این کار را می نمایند. بگذارید هر رای شمرده گردد و هر رای را بشمارید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2600

به "ستارگان سرشناس هالیوود علیه ترامپ وارد میدان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستارگان سرشناس هالیوود علیه ترامپ وارد میدان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید