سامان قدوس گل زد، آمیان از باخت فرار کرد

به گزارش یزد بلاگ، تیم فوتبال آمیان با گل دقیقه 95 مهاجم ایرانی خود سامان قدوس از شکست برابر مارسی گریخت و یک امتیاز ارزشمند در زمین تیم دوم جدول لیگ یک فرانسه به دست آورد.

سامان قدوس گل زد، آمیان از باخت فرار کرد

به گزارش خبرنگاران، در نخستین بازی از هفته 28 لیگ یک فرانسه المپیک مارسی در زمین خود میزبان آمیان انتهای جدولی بود. بندرنشینان مارسی در وقت های تلف شده نیمه اول یک گل زدند تا با برد به رختکن بروند.

نبمه دوم هم با رجحان شاگردان آندره ویلاس-بواس، سرمربی پرتغالی مارسی ادامه یافت و دیمیتری پایت، هافبک ملی پوش فرانسوی گل دوم میزبان را زد. قدوس که روی نیمکت بود، دقیقه 80 به زمین آمد و سه دقیقه بعد آمیان گل اول را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد تا بازی دو بر یک گردد.

در ادامه کرنر ارسالی قدوس در یک رفت و برگشت به تیر افقی دروازه مارسی خورد اما یاران آمیان ناامید نشدند و درست در ثانیه های انتهای پنج دقیقه وقت تلف شده، ملی پوش ایرانی روی ارسال همبازی خود توپ را از دو قدمی وارد دروازه استیو مانداندا کرد.

به این ترتیب، بازی مارسی و آمیان دو بر دو مساوی به انتها رسید تا تیم قدوس با 23 امتیاز همچنان در رده 19 جدول 20 تیمی لیگ یک فرانسه بماند. مارسی هم با 56 امتیاز دوم است و 12 امتیاز از پاریسن ژرمن صدرنشین کم دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 615

به "سامان قدوس گل زد، آمیان از باخت فرار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامان قدوس گل زد، آمیان از باخت فرار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید