زووله هلند؛ سد عظیم پرسپولیسی شدن رضا قوچان نژاد

به گزارش یزد بلاگ، باشگاه زووله، زمانی برای انتخاب جانشین برای گوچی ندارد و آن ها وقتی موضوع پیشنهاد پرسپولیس را شنیدند، اعلام کردند راضی به هیچ مدلی از توافق با باشگاه ایرانی نیستند.

زووله هلند؛ سد عظیم پرسپولیسی شدن رضا قوچان نژاد

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روز گذشته در گزارشی پیرامون آخرین شرایط رضا قوچان نژاد اطلاعات کاملی از آغاز مذاکرات و ادامه یافتن پیشنهادات پرسپولیس نوشتیم. با این حال، اتفاقات دیگری هم رقم خورده که در نوع خود جالب به نظر می رسد؛ هر چند خبرهای خوبی برای طرفداران پرسپولیس در پی ندارد.

زووله کنار نمی آید

گویا پرسپولیسی ها در گام اول مذاکرات با قوچان نژاد، رقم 600 هزار دلار را شنیده بودند و کوشش می کردند تا با دریافت تخفیف از این بازیکن و همچنین باشگاه زووله هلند کار را با چیزی حدود 400 هزار دلار تمام نمایند اما برای رسیدن به این خواسته، کمی دیر شده بود زیرا باشگاه زووله، زمانی برای انتخاب جانشین برای گوچی ندارد و آنها وقتی موضوع پیشنهاد پرسپولیس را شنیدند، اعلام کردند راضی به هیچ مدلی از توافق با باشگاه ایرانی نیستند. این در حالی است که پرسپولیسی ها علاقه داشتند خیلی زود کار را تمام نمایند اما با توجه به اینکه رقابت های لیگ های اروپایی به شرایط حساس تری رسیده و به خصوص باشگاه زووله در این فصل میخواهد با رقمی کمتر از سال های قبل تیمداری کند تا دوران کرونا را پشت سر بگذارد، حاضر نیست مهاجم ایرانی خود را از دست بدهد.

مشکل دوم، پول است

در وهله دوم، مشکل هر دو طرف پول بود. شاید در پنجره تابستانی جابجایی، مدیران زووله حاضر می شدند رضایت مهاجم ایرانی خود را با رقمی نزدیک به 250 هزار دلار هم صادر نمایند اما حالا که از پیشنهاد به رضا بو برده اند، به کمتر از 600 تا 700 هزار دلار برای رضایتنامه تن نمی دهند. از سوی دیگر، به ادعای ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس، حساب سرخپوشان خالی است و چیزی حدود 7 میلیون تومان در آن دیده می گردد! با این حساب، مشکل دوم هر دو طرف، پول است.

خیلی دیر شده!

با این حال سرخپوشان ناامید نشدند و در تماس با مدیر برنامه های قوچان نژاد، مذاکرات را ادامه دادند. اگر خاطرتان باشد، در شماره روز گذشته نیز گوچی به خبرنگار ما گفت همه چیز در خصوص پیشنهاد پرسپولیس را به مدیر برنامه هایش سپرده است. شنیدیم در حالی که شخص جعفر سمیعی که آستین ها را بالا زده و به خصوص در بحث جابجایی، حساسیت بیشتری نسبت به روزهای نخست حضورش نشان می دهد، پیگیر ماجراست اما فاضلی مدیر برنامه های گوچی در پیامی به نزدیکان پرسپولیس گفته برای این انتقال، خیلی دیر شده و بهتر است در پنجره زمستانی به دنبال جذب این بازیکن باشند چون در حال حاضر، باشگاه زووله به هیچ عنوان راضی به جدایی قوچان نژاد نمی گردد. این خبرها، باعث نگرانی و دلسردی مدیران باشگاه هم بود.

گزینه های بعدی کجا هستند؟

با این حال، یکی از نزدیکان پرسپولیس به ما گفت: قوچان نژاد می توانست به لحاظ شخصیتی و فنی بار تیم ما را بالا ببرد ولی در این شرایط، نمی دانیم باید دقیقاً چه کار کنیم. فعلاً منتظر هستیم تا پاسخ نهایی گوچی و مدیر برنامه هایش را دریافت کنیم اما بعید می دانم با این شرایط، امیدی برای جذب رضا داشته باشیم. از طرف دیگر، می گویند دنبال رضا شکاری یا مهدی مهدی خانی برای خط حمله هستیم که باید بگویم شکاری حتی در بین گزینه های یحیی گل محمدی هم نبود و مهدی خانی هم قرار است به یک تیم شهرستانی برود زیرا آن باشگاه، حتی رقم رضایتنامه اش را هم پرداخت نموده و به زودی معارفه می گردد!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2397

به "زووله هلند؛ سد عظیم پرسپولیسی شدن رضا قوچان نژاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زووله هلند؛ سد عظیم پرسپولیسی شدن رضا قوچان نژاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید