زن کوبایی کودک گمشده اش را در میان داعش یافت l◉l

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران: یک زن کوبایی ساکن ایتالیا از یافتن کودک سه ساله اش در میان گروه تروریستی داعش در سوریه اطلاع داد.

زن کوبایی کودک گمشده اش را در میان داعش یافت l◉l

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران،لیدیا هررا یک زن کوبایی که در شهر بلونو ایتالیا زندگی می نماید کودک سه ساله خود را که ماه نوامبر 2013 گم نموده بود در میان تروریست های تکفیری داعش دید.

وی در مصاحبه با دیلی میل اعلام نمود که سال گذشته به منظور دیدار خانواده ام اسماعیل را به ایسمار مسینویچ شوهرم که از وی جدا شدم سپردم تا از او نگهداری کند اما پس از بازگشت از کوبا آنها ناپدید شدند.

لیدیا هررا اضافه کرد: پس از تحقیقات بسیار متوجه شدم که شوهر سابق برای پیوستن به گروه داعش به سوریه سفر نموده و فرزندم را نیز با خود برده است.

وی که یکسال را بدون کودکش در نگرانی و ناراحتی گذرانده گفت: دو روز پیش در شبکه های اجتماعی تصاویری دیدم که در آن یک مرد ناشناس فرزندم را که هدبند گروه داعش به سر بسته و یک اسلحه بر دوش داشت همراه خود می برد.

این زن کوبایی الاصل با بیان اینکه شوهر سابقش در درگیری های سوریه کشته شده است اضافه کرد: من هر روز برای دیدن کودک خردسالم دعا می کنم و از موقع گم شدنش تا الان فقط و فقط به او فکر می کنم.

هررا گفت: اسماعیل تنهاست و به من نیاز دارد، من نمی خواهم قضاوت کنم ولی در سرتاسر دنیا هستند خانواده هایی که فرزندانشان به دست این گروه های تروریستی افتاده است. ما فقط می خواهیم که کسی به داد ما برسد.

وی در ادامه گفت: من فکر نمی کردم که شوهرم یک تروریست باشد و وقتی این خبر را شنیدم بهت زده شدم. از آن بد تر وقتی است که متوجه شدم شوهر سابقم فرزندم را برداشته و برای عضویت در گروه تروریستی به سوریه گریخته است. کودک خردسالم تنها در سوریه... شما فقط تصور کنید احساس یک مادر در روبرو با این خبر چیست!

منبع:ابنا

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 82

به "زن کوبایی کودک گمشده اش را در میان داعش یافت l◉l" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زن کوبایی کودک گمشده اش را در میان داعش یافت l◉l"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید