عبدیان: دو ماه قبل به سعادتمند برای مذاکره با شفر و استراماچونی مجوز داده بودیم

به گزارش یزد بلاگ، مهدی عبدیان، عضو هیئت مدیره استقلال گفت: از دو ماه پیش به احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه رای مذاکره با استراماچونی و وینفرد شفر مجوز داده شده بود.

عبدیان: دو ماه قبل به سعادتمند برای مذاکره با شفر و استراماچونی مجوز داده بودیم

به گزارش خبرنگاران، مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، در مصاحبه با رسانه این باشگاه، درباره مطلب نقل شده از او در فضای مجازی در مورد سفر احمد سعادتمند به اروپا جهت کم کردن مطالبات شفر و استراماچونی گفت: دو ماه قبل در جلسه هیئت مدیره مجوز داده شد تا مدیرعامل باشگاه در جهت دریافت تخفیف در رای های اعلام شده در مورد مطالبات شفر و استراماچونی با این دو مربی وارد مذاکره گردد.

وی افزود: در آن موقع درخواست ویزا داده شد اما به خاطر کرونا جواب آن تازه به دست مسئولان باشگاه رسیده و بدیهی است که زمان درخواست ویزا نه قرعه کشی جام حذفی صورت گرفته بود و نه اینکه زمان دربی معین شده بود. یعنی همزمانی صدور ویزا و بازی دربی قابل پیش بینی نبود. به هر حال با توجه به اینکه زمان ویزا 5 روزه بود و استراماچونی قبول نکرد برای مذاکره به قطر بیاید، مدیرعامل استقلال مجبور شد جهت مذاکره به ایتالیا برود که جا دارد از استراماچونی برای پذیرش این مذاکره تشکر کنم. اگر این سفر انجام نمی شد ویزا باطل می شد و فرصت مذاکره جهت کم کردن مطالبات این مربی هم از دست می رفت.

عضو هیئت مدیره استقلال در انتها گفت: برای تیم عظیم استقلال در بازی پیش رو مقابل پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با برد در این ملاقات دل هوادارانش را شاد کند.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2025

به "عبدیان: دو ماه قبل به سعادتمند برای مذاکره با شفر و استراماچونی مجوز داده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدیان: دو ماه قبل به سعادتمند برای مذاکره با شفر و استراماچونی مجوز داده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید