زمزمه کوچ سفارتخانه ها از بغداد به اربیل

به گزارش یزد بلاگ، ایرنا نوشت: یک مقام رسمی عراق روز چهارشنبه خاطرنشان کرد که بعضی سفارتخانه ها در نظر دارند فعالیت خود را از بغداد به اربیل منتقل نمایند.

زمزمه کوچ سفارتخانه ها از بغداد به اربیل

جهت دریافت خدمات طراحی ساختمان ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش پایگاه خبری السومریه نیوز وی که نخواست نامش فاش گردد گفت که واشنگتن گزینه های گوناگونی را برای پاسخ به هدف قرار دادن سفارت خود در عراق مد نظر دارد.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه منطقه سبز امنیتی بغداد با حادثه روز گذشته تعیین شد که دیگر امن نیست و می توان در هر زمان دوباره مورد حمله قرار گیرد، بعضی سفارتخانه ها در نظر دارند فعالیت های خود را از بغداد به اربیل در کردستان عراق منتقل نمایند.

هواپیماهای آمریکایی یکشنبه شب گذشته مقر نیروهای تیپ های 45 و 46 الحشد الشعبی در منطقه القائم در غرب استان الانبار را بمباران کردند که در نتیجه 25 نفر کشته و 51 نفر زخمی شدند.

ارتش آمریکا با تأیید حملات هوایی به خاک عراق، گفت که نیروهای آن ها حملات دقیقی به پنج مقر و تاسیسات متعلق به گردان های الحشد الشعبی در خاک عراق و سوریه انجام دادند.

حمله آمریکا به پایگاه نیروهای الحشد الشعبی عراق، موجی از خشم و عصبانیت مردم این کشور را برانگیخت به طوری که معترضان روز سه شنبه پس از تشییع پیکرهای قربانیان این حادثه با نصب پرچم گروه های مقاومت و الحشد الشعبی بر دیوارهای سفارت آمریکا، پرچم این کشور را آتش زدند و با سر دادن شعارهای ضدآمریکایی، خواهان بسته شدن این سفارتخانه و اخراج سفیر آن شدند.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 330

به "زمزمه کوچ سفارتخانه ها از بغداد به اربیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمزمه کوچ سفارتخانه ها از بغداد به اربیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید