زمان اتمام روسازی پل تقاطع میدان ولیعصر(عج) اعلام شد

به گزارش یزد بلاگ، مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از اتمام روسازی پل مستقیم تقاطع میدان ولیعصر(عج) تا انتها هفته اطلاع داد.

زمان اتمام روسازی پل تقاطع میدان ولیعصر(عج) اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، عباس حلوائی زاده با اشاره به اتمام عملیات سازه ای پل مستقیم تقاطع سه سطحه میدان ولیعصر(عج)، اظهار کرد: عملیات سازه ای این پل که کمربندی امام علی(ع) را به بلوار شهید کبیری متصل می نماید به اتمام رسیده و به همین خاطر اقدامات بعدی در آن بلافاصله شروع شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با تاکید بر اینکه تیم های مختلفی عملیات روسازی و نصب امکانات مختلف پل را در دستور کار دارند، توضیح داد: تا انتها هفته کلیه عملیات روسازی، نصب تجهیزات ایمنی و چراغ های روشنایی پل به اتمام خواهد رسید و پروژه آماده بهره برداری خواهد شد.

حلوائی زاده با تاکید بر این که این تقاطع سه سطحه به عنوان یکی از خاص ترین پروژه های عمرانی شهر اجرا شده است، اضافه کرد: پل جهتی تقاطع نیز که کمربندی امام علی(ع) را به بلوار خلیج فارس متصل می نماید در حال انجام است و نهایتا تا اوایل سال آینده تکمیل خواهد شد.

او توضیح داد: بتن ریزی در ارتفاع بیش از 30 متری، داربست گذاری سنگین و استفاده از تجهیزات و مصالح به روز داخلی از مهم ترین مزیت ها و ویژگی های اجرای این پروژه در شهر قم است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 144

به "زمان اتمام روسازی پل تقاطع میدان ولیعصر(عج) اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اتمام روسازی پل تقاطع میدان ولیعصر(عج) اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید