روستای ماهیگیری بوفوت؛مکانی دیدنی و جذاب در ساموی، عکس

به گزارش یزد بلاگ، این روستا که بدلیل دیرینگی بالای خود جزو اماکن تاریخی شهر بوفوت محسوب می شود، هر آدینه به بازار شلوغی مبدل می شود که در آن همه چیز، از اشیاء زینتی و پوشاک گرفته تا خوراکی های خوشمزه و غذاهای محلی تایلند، به فروش می رسد.

روستای ماهیگیری بوفوت؛مکانی دیدنی و جذاب در ساموی، عکس

آدینه بازارهای روستای ماهیگیری بوفوت چنان پررونق است که فروشندگانی از تمام نقاط جزیره به این مکان می آیند تا صنایع دستی و اشیاء گران بهای خود را در فضای سرزنده و پرجنب و جوش این روستا به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما تایلند عرضه نمایند و در صدور بخشی از فرهنگ ارزشمند کشور خود به جهان سهیم باشند.

چرا بازدید از روستای ماهیگیری بوفوت پیشنهاد می شود؟

از منازل زیبای روستایی که بخش ارزشمندی از فرهنگ و آداب و رسوم مردم تایلند را در معماری و دکوراسیون خود نهان نموده اند، تشکیل شده است.

در مکانی بسیار دیدنی با چشم اندازی شگفت انگیز و رویایی واقع شده است.

متشکل از رستوران های محلی خوش منظره ای است که امکان چشیدن لذیذترین غذاهای تایلندی را در فضایی دل انگیز فراهم ساخته اند.

میزبان آدینه بازارهای جذاب و پرازدحام ساحل زیبای بوفوت و بهترین مکان برای خرید صنایع دستی و محصولات سنتی جزیره ساموی است.

روستای ماهیگیری بوفوت چه ویژگی هایی دارد؟

همان طور که بدان اشاره شد، روستای ماهیگیری بوفوت با تنوع و تعدد دکان هایش، برترین مکان برای گشت و گذار و خرید و فروش و همین طور چشیدن غذاهای خوشمزه محلی ساحل بوفوت به حساب می آید.

در این مکان، طیف وسیعی از کالاهای منحصربفرد و کم کمیاب که انواع و اقسام پارچه های باکیفیت، زیورآلات، تجهیزات موسیقی، صنایع دستی و پوشاک شیک را شامل می شود، یافت می شود. گردشگران با بازدید از این مکان، علاوه بر تجربه خریدی لذت بخش، شاهد نمایش های خیابانی مختلفی از قبیل مبارزات تایلندی به سبک موای تای، حنجره نوازی و پایکوبی سنتی تایلندی (در مقابل اسکله باستانی شهر) خواهند بود.

تجربه خرید در روستای ماهیگیری بوفوت

روستای ماهیگیری بوفوت بهترین مکان برای شکم چرانی است: از پرطرفدارترین غذاهای لذیذ خیابانی تایلند نظیر پاد تای و پنکیک موز گرفته تا خوراک های دریایی چون تمپورا و کاری قرمز با آناناس و میگو، گستره وسیعی از غذاهای خوش عطر و طعم و شیرینی های خوشمزه تایلندی در این مکان گردهم آمده اند تا هر گردشگری با هر ذائقه ای را مسرور سازند.

اگر آدینه شبی را در روستای ماهیگیری بوفوت حضور داشته باشید، شاهد جهانی رنگارنگ و متفاوتی در این مکان خواهید بود؛ جهانیی سرزنده و تماشایی که چهره دیگر این روستا را برشما نمایان خواهد ساخت. در آدینه بازارها، هرکس هر چیزی که برای فروش دارد، به دکه های خیابانی می آورد و این کار موجب تشکیل مجموعه ای از جامع ترین و باکیفیت ترین کالاها و صنایع دستی تایلند در این مکان می شود. با وجود اینکه قیمت کالاها بسیار مقرون بصرفه است، اما بازهم جای چانه زنی وجود دارد و با اندکی فن بیان قادر خواهید بود کالای خود را با قیمتی پایین تر خریداری کنید.

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از روستای ماهیگیری بوفوت چقدر است؟

ورود به روستای ماهیگیری بوفوت و گشت و گذار در این مکان کاملا رایگان است، اما چنانچه قصد دارید با دستانی پر به خانه بازگردید، مقداری پول نقد همراه خود داشته باشید. در واقع، روستای ماهیگیری بوفوت بهترین مکان برای خرید سوغات است، چراکه طیف وسیعی از کالاهای رنگارنگ را در خود جای داده است. زمان پیشنهادی ما برای بازدید از این مکان، سه ساعت است. حتی اگر قصد خرید نیز نداشته باشید، گشت و گذار و ویترین گردی در این مکان خود لذتی است زایدالوصف که هر گردشگری که به تایلند سفر می نماید، مستحق تجربه آن است.

فصل مناسب برای بازدید از روستای ماهیگیری بوفوت چه زمانی است؟

اگر دوست دارید از روستای ماهیگیری بوفوت و جزیره ساموی در بهترین شرایط آب و هوایی دیدن کنید، زمانی بین ماه دسامبر تا ماه فوریه را برای خرید بلیط هواپیما تایلند انتخاب کنید. میزان بارش سالانه در این زمان از سال به میزان چشمگیری کاهش میابد و جزیره ساموی به مکانی مناسب برای انجام فعالیت های فضای باز مبدل می شود.

چگونه به روستای ماهیگیری بوفوت برویم؟

از آنجایی که جزیره ساموی از فرودگاه بین المللی مناسبی برخوردار است، بهترین راه دسترسی به روستای ماهیگیری بوفوت، خرید بلیط هواپیما و پرواز به این جزیره تماشایی است. فرودگاه ساموی در بخش شمالی جزیره واقع شده است و با روستای ماهیگیری بوفوت تنها 6 کیلومتر فاصله دارد. بنابراین، با صرف اندک هزینه ای قادر خواهید بود ظرف مدت 15 دقیقه به وسیله جاده 4169 ، با خودرو به این مکان دست یابید.

در نزدیکی روستای ماهیگیری بوفوت از چه جاهای دیدنی دیگری می توان بازدید کرد؟

ساحل ریویرا: 290 متر

معبد وات بو فوتهارام: 450 متر

ساحل بوفوت: 600 متر

معبد بودای عظیم: 4.7 کیلومتر

معبد وات پلای لائم: 5.3 کیلومتر

چه هتل هایی در نزدیکی روستای ماهیگیری بوفوت برای اقامت وجود دارد؟

اقامتگاه د پیر هاستل: 14 متر

اقامتگاه ریویرا بیچ: 290 متر

اقامتگاه بان بوفوت بیچ: 290 متر

اقامتگاه واترفرانت بوتیک: 400 متر

اقامتگاه وانیلا اسکای هوم: 450 متر

چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به روستای ماهیگیری بوفوت هستند؟

رستوران ل ایتالیانو کوه ساموی: 26 متر

رستوران فرندلی فراگ: 38 متر

رستوران ل ویراژ: 39 متر

رستوران کفه د فیشرمنز: 42 متر

رستوران چز فرانکویز: 64 متر

منبع: گردشبان
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3081

به "روستای ماهیگیری بوفوت؛مکانی دیدنی و جذاب در ساموی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستای ماهیگیری بوفوت؛مکانی دیدنی و جذاب در ساموی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید