رسالت دانشگاه های علوم پزشکی براساس نقشه آمایش سرزمینی مشخص شده است

به گزارش یزد بلاگ، معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: دانشگاه های علوم پزشکی با رسالت بین المللی، ملی و منطقه ای استانی تعریف شدند و این مصوبه مبنای کار ما برای توسعه بود.

رسالت دانشگاه های علوم پزشکی براساس نقشه آمایش سرزمینی مشخص شده است

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، جلسه 148 ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور سه شنبه 28 اردیبهشت ماه در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار گردید.

علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت در این باره گفت: نقشه آمایش سرزمینی برای ایجاد 10 کلان منطقه وزارت بهداشت را در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب کردیم و دانشگاه ها با رسالت بین المللی، ملی و منطقه ای استانی تعریف شدند و این مصوبه مبنای کار ما برای توسعه بود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: برای تک تک دانشگاه های مناطق برش کاری ایجاد نموده ایم و هر دانشگاه در چند تخصص خودشان را تقویت کردند. پیاده سازی این طرح خیلی سخت بود و نهایتاً تمام رؤسای دانشگاه ها با این امر موافقت و در شورای گسترش وزارت بهداشت تصویب شد و در هیأت امنای دانشگاه ها هم تصویب شد که اقدام سختی بود، زیرا نوعی محدودیت برای دانشگاه ها بود.

در ادامه این جلسه نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مصوبات قبلی شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار بود وزارت بهداشت و وزارت علوم طرح های خود را جدا برای آمایش آموزش عالی ارائه نمایند. دانشگاه آزاد طرح خود را برای آمایش آموزش عالی آماده نموده، ولی توسعه متوازن به همه جا و حتی دانشگاه آزاد برمی شود و دانشگاه آزاد تمام اختیار خود را از دست می دهد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3938

به "رسالت دانشگاه های علوم پزشکی براساس نقشه آمایش سرزمینی مشخص شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسالت دانشگاه های علوم پزشکی براساس نقشه آمایش سرزمینی مشخص شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید