دکوراسیون داخلی آپارتمان دو خوابه

به گزارش یزد بلاگ، با دیدن برخی خانه ها به خودمان می گوییم: من این خانه را می خوام، من باید اینجا زندگی کنم!. دکوراسیون داخلی آپارتمان دو خوابه که امروز به شما نشان می دهیم، یکی از همین نمونه هاست. معماری هنری، استفاده از مصالح طبیعی، انعکاس عناصر طبیعت به شکل معاصر و بسیار جذاب، تنها بخشی از ویژگی های این خانه زیباست.

دکوراسیون داخلی آپارتمان دو خوابه

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد حریق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

ساکنین این خانه، یک زوج جوان و فرزندان کوچکشان هستند. فرم، منحنی، چیدمان و طراحی منحصر به فرد و خاص این خانه که همگی از طریق مصالح طبیعی و محکم شکل گرفته اند، در ذهن هر بیننده ای تاثیر می گذارد. از عجیب ترین ویژگی های این خانه می توان به شکل بیضی دیوارها، راهروهای منحنی و دیگر حقه های معماری هستند که نقش دکورهای هنری را هم ایفا می نمایند. مثل ستون های حائل سالن پذیرایی که به شکل یک درخت طراحی شده اند. شاخه های درخت، وزن سقف را تحمل می نمایند. اَشکال مدرن و عجیب و غریب مبلمان هم از خصوصیات چشمگیر این دکوراسیون داخلی آپارتمان دو خوابه هستند. پشت این اَشکال و فرم ها، داستان های بیشماری پنهان شده.

کتابخانه به صورت سفارشی طراحی شده و حالت افقی دارد. این سازه تا انتهای اتاق پیش می رود و بین سالن پذیرایی و حمام فاصله می اندازد. وسط سالن پذیرایی، یک میز عسلی سه طبقه چوبی قرار گرفته است که هر طبقه اش به یک سمت باز شده. جنس روکش کاناپه های راحتی، با این میز سِت شده.

این نوع ترکیب بندی و همخوانی در مواد و مصالح دکوراسیون داخلی آپارتمان دو خوابه در همه نقاط آپارتمان دیده می گردد. مثل استخر پشت بام که با پیشخوان بتنی و کاناپه های راحتی سِت شده.

وان و اتصالات حمام از جنس چوب هستند که به لطف تکنولوژی امروزی، در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند و کارایی خود را از دست نمی دهند.

در اتاق بچه ها، یک سکوی چوبی ساخته شده که با تور آویخته از سقف، چراغ های عجیب و غریب، و طرح های الماسی که روی پارتیشن نصب شده، هماهنگی دارد. پشت این پارتیشن، یک پلکان مخفی برای بازی بچه ها وجود دارد.

این آپارتمان مجموعه ای از روکش و اثاثیه چوبی، منسوجات کتان، سازه های بتنی، دکورهای فلزی و … است که به شکلی هنری و خاص کنار هم جمع شده اند. این ترکیب بندی نه تنها این خانه را به یک فضای زیبا و راحت و امن تبدیل می نماید، بلکه ما را با دکوراسیون داخلی آپارتمان دو خوابه مدرن و استفاده خلاقانه از مواد و مصالح آشنا می نماید.

منبع: interiorzine

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 996

به "دکوراسیون داخلی آپارتمان دو خوابه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون داخلی آپارتمان دو خوابه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید