دوربین هواوی میت 40 پرو در صدر جدول وب سایت DXOMARK نهاده شد

به گزارش یزد بلاگ، هواوی دقایقی پیش از گوشی های سری میت 40 رونمایی کرد که شامل گوشی های میت 40، میت 40 پرو و پرو پلاس و در نهایت هم میت 40 پورشه دیزاین می شوند. انتظار داشتیم این گوشی ها با دوربین بسیار قدرتمندی راهی بازار شوند و همینطور هم شد. چرا که بعد از آنالیز های وب سایت DXOMARK، دوربین هواوی میت 40 پرو توانست بیشترین امتیاز را کسب نموده و در صدر قرار گیرد. (آنالیز های سایت یاد شده قبل از رونمایی گوشی ها صورت گرفته بود).

دوربین هواوی میت 40 پرو در صدر جدول وب سایت DXOMARK نهاده شد

مشخصات دوربین هواوی میت 40 پرو شباهت زیادی با P40 پرو سال گذشته دارد. همچنان همان دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی با اندازه سنسور 1/1.28 اینچ و گگرددگی دیافراگم f/1.9 را که در سری قبل شاهد بودیم، در میت 40 پرو نیز می بینیم با این تفاوت که این دوربین از لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی نمی نماید.

همچنین اندازه دوربین فوق عریض از 40 مگاپیکسل به 20 مگاپیکسل کاهش داشته منتها همچنان شاهد گگرددگی دیافراگم f/1.8 و اندازه لنز 18 میلی متری و البته اندازه پیکسل عظیم تر هستیم. مشخصات دوربین تله فوتو نیز تغییری ننموده و مثل قبل، عظیم نمایی دوربین آن به 5 برابر می رسد.

شاید جالب باشد اما در عین حال که تغییرات زیادی را به نسبت قبل شاهد نیستیم، هواوی توانسته کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین گوشی های خود را با تکنیک های گوناگون نرم افزاری بهبود ببخشد تا جایی که اکنون در صدر بهترین دوربین گوشی از نگاه DXOMARK نهاده شد.

بیشتر امتیاز دوربین هواوی میت 40 پرو نیز در بخش نوردهی، نمایش رنگ و البته محدوده دینامیکی بدست آمد. جایی که این محصول در مقایسه با رقبایی نظیر گلکسی اس 20 اولترا، آیفون 11 پرو مکس و شیائومی می 10 اولترا توانست عملکرد بسیار بهتری از خود به نمایش بگذارد. جالب است بدانید وب سایت DXOMARK برای توصیف دوربین هواوی میت 40 پرو از عبارت هیولای محدوده دینامیکی استفاده نموده.

امتیاز این گوشی در بخش عکاسی به 140، در بخش عظیم نمایی به 88 و در فیلم برداری نیز به 116 رسید که همه این ها در مجموع این گوشی را با امتیاز خوب 136 در صدر جدول قرار داد. البته هنوز آنالیز دوربین رقبای اصلی این گوشی منتشر نشده است. سامسونگ احتمالا به زودی از سری اس 21 رونمایی می نماید و دوربین های سری آیفون 12 نیز فعلا مورد آنالیز قرار نگرفته. بنابراین انتظار می رود میت 40 پرو در روزهای آینده با چالش جدی در این بخش روبرو گردد.

منبع: DXOMARK

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2474

به "دوربین هواوی میت 40 پرو در صدر جدول وب سایت DXOMARK نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین هواوی میت 40 پرو در صدر جدول وب سایت DXOMARK نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید