دعوت ساسکاچوان از 858 متقاضی اکسپرس انتری و مشاغل مورد احتیاج

به گزارش یزد بلاگ، ساسکاچوان ماه اکتوبر را در حالی به انتها برد که یکی دیگر از پذیرش های عظیم خود را برگزار کرده و طی آن برای متقاضیان اکسپرس انتری و مشاغل مورد احتیاج دعوتنامه صادر نمود. در این پذیرش که در تاریخ 31 اکتوبر برگزار گردید طبق روال پذیرش های شش هفته اخیر ساسکاچوان، مجموعا 858 دعوتنامه به وسیله این دو راستا مهاجرتی محبوب برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان صادر شد؛ هیچ یک از این دو راستا داشتن پیشنهاد شغل و سابقه کار در کانادا را شرط نمی دانند.

دعوت ساسکاچوان از 858 متقاضی اکسپرس انتری و مشاغل مورد احتیاج

زیزمجموعه اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است؛ لازم به ذکر است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد. زیرمجموعه مشاغل مورد احتیاج هم در برابر متقاضیان مهاجرت که فاقد پروفایل در اکسپرس انتری هستند گگردده است.

11 پذیرش از تاریخ 25 سپتامبر تا کنون

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان از 25 سپتامبر، شش پذیرش به وسیله زیرمجموعه اکسپرس انتری و پنج پذیرش به وسیله زیرمجموعه مشاغل مورد احتیاج برگزار نموده است. طی این 11 پذیرش، مجموعا 4704 دعوتنامه برای تقاضا حهت انتخاب استانی شدن، برای متقاضیان هر دو زیرمجموعه صادر شده است. در پذیرش 31 اکتوبر، متقاضیان در مشاغل متنوعی از قبیل منابع انسانی، تحلیلگر و مشاور سیستم های اطلاعات، تحلیلگر سامانه داده ها و مدیران دیتا، مکانیک ها و بازرسان هواپیما مشغول به کار بودند.

ابراز تمایل یا expression of interest

متقاضیانی که می خواهند به وسیله این دو زیرمجموعه از طرف استان ساسکاچوان در نظر گرفته شوند باید تمایل یا EOI خود را به ساسکاچوان اعلام نمایند. متقاضیان واجد شرایط هر دو زیرمجموعه و بر اساس عواملی از قببیل سن، تحصیلات ، سابقه کار دارای مهارت، تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسه و داشتن ارتباطات در ساسکاچوان از 100 امتیاز نمره می گیرند. متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دارند طی پذیرش های متوالی که به وسیله برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان برگزار می گردد دعوت می شوند.

در پذیرش 31 اکتوبر، حد اقل امتیاز متقاضیان هر دو زیرمجموعه اکسپرس انتری و مشاغل مورد احتیاج 69 بود. برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان متقاضیان واجد شرایطی را که 68 امتیاز و بیشتر و هم 10 سال سابقه کار داشتند و سطح تسلط آنها به زبان های انگلیسی یا فرانسه معادل CLB 7 بود انتخاب نموده است. لازم به ذکر است آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که برای انتخاب شدن از طرف استان ساسکاچوان در نظر گرفته می شوند و تقاضای آن را ارائه می نمایند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی دریافت می نمایند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4462

به "دعوت ساسکاچوان از 858 متقاضی اکسپرس انتری و مشاغل مورد احتیاج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت ساسکاچوان از 858 متقاضی اکسپرس انتری و مشاغل مورد احتیاج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید