درخشش قلی زاده، کلین شیت عابدزاده و پنالتی سوخته محمدی

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، لژیونرهای فوتبال ایران روز گذشته در تیم های خود به میدان رفتند و عملکرد متفاوتی از خود بر جای گذاشتند.

درخشش قلی زاده، کلین شیت عابدزاده و پنالتی سوخته محمدی

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

درخشش علی قلی زاده در شارلوا

تیم فوتبال شارلوا در هفته نوزدهم لیگ بلژیک شب گذشته به مصاف سرکل بروژ رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. علی قلی زاده ملی پوش ایرانی شارلوا در این بازی پاس گل اول مسابقه را داد و گل دوم تیم شارلوا را هم به ثمر رساند. کاوه رضایی دیگر بازیکن ایرانی شارلوا در دقیقه 76 تعویض شد و از زمین بیرون رفت.

باخت یوپن با امید ابراهیمی

تیم فوتبال یوپن هم در هفته نوزدهم لیگ بلژیک به مصاف آنتورپ رفت که بازی با یک گل به سود آنتورپ به خاتمه رسید. امید ابراهیمی ملی پوش ایرانی 88 دقیقه در ترکیب یوپن حضور داشت و سعید عزت اللهی همانند گذشته حتی در لیست 18 نفره این تیم هم جایی نداشت.

برد زوله در شب نیمکت نشینی قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی تیم زوله در هفته هفدهم لیگ فوتبال هلند مقابل تیم فلنو نیمکت نشین بود. این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود زوله به خاتمه رسید.

محمدی پنالتی از دست داد

تیم فوتبال آوس در هفته چهاردهم لیگ پرتغال با حضور مهرداد محمدی به مصاف تیم ستوبال رفت که این بازی با یک گل به سود ستوبال به خاتمه رسید. آوس در حالی مغلوب شد که محمدی در دقیقه 52 یک پنالتی برای تیمش از دست داد.

کلین شیت امیر عابدزاده

امیر عابدزاده دروازه بان تیم ماریتیمو پرتغال شب گذشته در ملاقات با بواویستا درون دروازه قرار داشت. این بازی با یک گل به سود ماریتیمو به خاتمه رسید و امیر عابدزاده پیروز شد دروازه خود را بسته نگه دارد.

درخشش زاهدی مانع باخت دونتسک نشد

در هفته هجدهم لیگ فوتبال اوکراین تیم المپیک دونتسک به مصاف ماریوپول رفت که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود ماریوپول تمام شد. شهاب زاهدی در دقیقه 49 برای تیم دونتسک گلزنی کرد اما گل او مانع باخت تیمش نشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 287

به "درخشش قلی زاده، کلین شیت عابدزاده و پنالتی سوخته محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش قلی زاده، کلین شیت عابدزاده و پنالتی سوخته محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید