خبرنگاران سازمان بهداشت جهانی در خصوص ابتلای بچه ها به ویروس کرونا هشدار داد

به گزارش یزد بلاگ، تهران- خبرنگاران- مدیر اجرایی سازمان بهداشت دنیای به دنبال شیوع ویروس کرونا در بیش از 90 کشور دنیا در خصوص احتمال ابتلای بچه ها به این ویروس هشدار داد.

خبرنگاران سازمان بهداشت جهانی در خصوص ابتلای بچه ها به ویروس کرونا هشدار داد

به گزارش اسپوتنیک، میشل ریان مدیر اجرایی برنامه فوریت های پزشکی سازمان بهداشت دنیای روز آدینه در کنفرانس خبری گفت: بچه ها می توانند به ویروس کرونا مبتلا شوند، به ویژه افراد آسیب پذیر می توانند علائم شدیدی را تجربه نمایند.

ریان اضافه نمود: بچه ها ممکن است به (ویروس کرونا) و یا به عفونت خفیف مبتلا شوند. تجربه ما حکایت از اپیدمی های تاثیر گذار بر بچه ها با تغذیه نامناسب است و میزان مرگ و میر و آسیب پذیری این گروه بیشتر است.

گزارش ها حاکی است که بچه ها در چین که بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا را در دنیا دارد، در ابتلا با این ویروس علائم خفیف تر نشان داده اند که عمدتا شامل تب، آبریزش بینی و سرفه است.

مرکز علوم و مهندسی سیستم ها دانشگاه جان هاپکینز آمریکا گفت که تعداد موارد ابتلا به بیماری کرونا در سراسر دنیا به یکصد هزار و 276 نفر رسیده است.

این مرکز همچنین اضافه نمود که 55 هزار و 694 نفر از مبتلایان به این بیماری، سلامتی خود را بازیافته و سه هزار و 404 تن نیز بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

در آمریکا دستکم 57 مورد جدید ابتلا مورد تائید قرار گرفته و این بیماری برای اولین بار در کلرادو، مریلند، تنسی، تگزاس و سانفرانسیسکو شایع شده است. در مجموع 230 نفر در آمریکا مبتلا شده و موجب مرگ 12 نفر شده است.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 614

به "خبرنگاران سازمان بهداشت جهانی در خصوص ابتلای بچه ها به ویروس کرونا هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سازمان بهداشت جهانی در خصوص ابتلای بچه ها به ویروس کرونا هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید