خبرنگاران رئیس دادگستری کرمانشاه درباره تخلفات انتخاباتی هشدار داد

به گزارش یزد بلاگ، کرمانشاه- خبرنگاران- رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت حفظ امنیت و سلامت انتخابات 1400، گفت: کسانی که در فضای مجازی دست به اقدامات غیرقانونی بزنند باید مسوُولیت کار خود را بپذیرند و ما در این باره با هیچ کسی تعارف نداریم.

خبرنگاران رئیس دادگستری کرمانشاه درباره تخلفات انتخاباتی هشدار داد

به گزارش خبرنگاران، پرویز توسلی زاده روز شنبه در اولین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی اضافه نمود: دشمن به دنبال تغییر در باورهای مردم است و در این راه با سیاه نمایی و برجسته سازی مسائل و نایده انگاشتن موفقیت ها، در پی رسیدن به اهداف خویش است.

رئیس ستاد پیشگیری از جرائم انتخابات استان توضیح داد: وظیفه داریم با انجام اقدامات فرهنگی مناسب به مقابله با توطئه ها و تبلیغات شوم دشمنان برویم و با رصد فضاهای مختلف اعم از واقعی و مجازی اجازه ندهیم عده ای امنیت و سلامت انتخابات را دچار آسیب نمایند.

توسلی زاده هشدار داد که همه افرادی که در فضای مجازی دست به اقدامات غیرقانونی می زنند باید مسوُولیت کار خود را بپذیرند و در این امر با هیچ کس تعارف و تساهلی صورت نخواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به مسوُولیت های ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی اظهار داشت: هر اقدام، امکان و ظرفیتی که سبب ایجاد جرم در امر انتخابات گردد با اقدامات پیشگیرانه و قانونی با آن برخورد می کنیم و در این دوره بیش از هر دوره ای با کج روی ها مقابله خواهیم کرد تا انتخابات به بهترین شکل ممکن انجام گردد.

او با تاکید بر هم افزایی تمام نهادها و ارگان های دخیل در برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری، گفت: صیانت از امر انتخابات به عنوان سند مطلع مندی نظام بر عهده همه ماست و وظیفه داریم از آسیب های احتمالی انتخابات پیشگیری کنیم.

در ادامه این نشست و پس از اظهارات حاضران در جلسه، بعضی پیشنهادات از جمله رصد فضای مجازی و معین کارگروه برای این موضوع، برخورد با تخلفات و تبلیغات زود هنگام انتخاباتی به عنوان مصوبه اولین جلسه این ستاد تصویب شد.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 28 خردادماه سال 1400 همزمان برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3737

به "خبرنگاران رئیس دادگستری کرمانشاه درباره تخلفات انتخاباتی هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رئیس دادگستری کرمانشاه درباره تخلفات انتخاباتی هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید