خبرنگاران ترافیک راه های خراسان شمالی 30 درصد کاهش یافت

به گزارش یزد بلاگ، بجنورد- خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی از کاهش 30 درصدی ترافیک راهها در 3 هفته اخیر اسفند ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

خبرنگاران ترافیک راه های خراسان شمالی 30 درصد کاهش یافت

جعفر شهامت روز دوشنبه با بیان اینکه خدمات رسانی کارکنان بخش حمل و نقل و راهداری در تعطیلات نوروز بدون وقفه تداوم دارد، گفت: طبق هماهنگی های اجرا شده با تشکل های صنفی حمل ونقل استان، کمیته حمل و نقل جهت حمل کالاهای اساسی مورد نیاز از بنادر تشکیل شده و هیچ گونه محدودیت ترافیکی در ایام نوروز 99 برای فعالیت ناوگان حمل و نقل جاده ای کالا اعمال نشده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات ضروری راهداری و پیمانکاران مربوطه، با توجه به سیاست های کشور و استان در زمینه مهار ویروس کرونا و پیش بینی افزایش سفرها در ماه های بعدی بدلیل همکاری مردم در خودداری از سفرهای تفریحی در ایام تعطیلات نوروز بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

شهامت شرح داد:: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا گشت راهداری وترابری در ورودی های استان مستقر بوده و نظارت بر عملکرد ناوگان عمومی برون شهری مبنی بر عدم توقف در محدوده شهری و همچنین ممنوعیت سرویس دهی به استان های درگیر کرونا اعمال شده و این روال همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان شمالی از همکاری عموم مردم و رانندگان زحمتکش حمل و نقل کالا و مسافر جهت ارتقاء ایمنی، سلامت مردم و حمل کالاهای مورد نیاز استان تقدیر و تشکر کرد.

درطرح نوروز 99، تعداد268 دستگاه ماشین آلات راهداری توسط 274 نیروی راهدار فعال خواهند بود و خراسان شمالی دارای چهار هزار و 282 دستگاه ناوگان حمل ونقل کالا است.

استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 697

به "خبرنگاران ترافیک راه های خراسان شمالی 30 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترافیک راه های خراسان شمالی 30 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید