خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر - یزد

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/یزد پیکر مطهر شهید گمنام منطقه شرهانی عملیات محرم در دانشگاه علم و هنر یزد آرام گرفت.

خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر - یزد

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، پیکر مطهر این شهید 19 ساله با حضور پرشکوه مردم دارلعباده یزد و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در دانشگاه علم و هنر یزد آرام گرفت.

پیکر پاک این شهید گمنام قبل از ظهر امروز از میدان عالم به سمت بلوار شهدای گمنام و دانشگاه علم و هنر با خودرو تشییع و در صحن این دانشگاه در جوار جهاددانشگاهی استان با عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) به خاک سپرده شد.

استان یزد که امروز میزبان چهار شهید گمنام در شهرهای یزد و بافق بود، هم اکنون پیکر مطهر 166 شهید گمنام را در خاک خود دارد.

عملیات آفندی محرم ساعت 22:08 روز دهم آبان ماه سال 1361 با رمز لا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ إِلَّا بِاللهِ- یا زینب علیها سلام در نوار مرزی ایران و عراق که از سمت شرق به رودخانه دویرج، شهر دهلران و موسیان و محور چم هندی، چم سری و عین خوش و شرهانی و همچنین از سمت غرب و در داخل خاک عراق شامل شهر علی الغربی، علی الشرقی و شهر عماره بود، شروع شد. این عملیات از اهمیت بالایی برخوردار بود به نحوی که صدام برای راهنمایی یگان های عراقی در منطقه حضور یافت و از حداکثر توان نظامی ارتش عراق برای جلوگیری از پیشروی نیروهای ایرانی استفاده کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3196

به "خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر - یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر - یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید