حضور رهبر کره شمالی در نشست کمیسیون مرکزی ارتش

به گزارش یزد بلاگ، رسانه دولتی کره شمالی از برگزاری نشست کمیسیون مرکزی ارتش این کشور به ریاست کیم جونگ اون خبر داده و اظهار داشت در این نشست تقویت بازدارندگی پیونگ یانگ مورد آنالیز نهاده شد.

حضور رهبر کره شمالی در نشست کمیسیون مرکزی ارتش

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بامداد یکشنبه (به وقت تهران) در نشست کمیسیون مرکزی ارتش این کشور با موضوع بازدارندگی در برابر مهاجمان شرکت کرد.

به نوشته خبرگزاری یونهاپ، کیم در این نشست که به ریاست وی برگزار گردید، بر لزوم تقویت هرچه بیشتر توانایی بازدارندگی کره شمالی از حمله دشمنان و ممانعت از وقوع جنگ در این کشور تاکید نمود.

بر این اساس، در نشست صبح یکشنبه همچنین ماموریت راهبردی یگان های عظیم ارتش کره شمالی برای مقابله با شرایط نظامی شبه جزیره کره مورد آنالیز قرار گرفته و فهرست تاسیسات مهم و عظیم فراوری مهمات در این کشور تصویب شد.

تنش ها در شبه جزیره کره در هفته های گذشته تشدید شده است. کره شمالی که درباره اقدامات تبلیغاتی کره جنوبی در نواحی مرزی چندین بار هشدار داده بود، به تازگی دفتر ارتباطات میان دو کره را منفجر و تخریب کرد تا پیغام هشداری به سئول ارسال نموده باشد.

بحث مربوط به توافق خاتمه جنگ کره در مذاکرات میان رهبران آمریکا و کره شمالی نیز مطرح شده بود که با شکست روبرو شد.

تشدید تحرکات برای از سرگیری مذاکرات با پیونگ یانگ در حالی انجام می گردد که از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا، او دو بار در نشستی رسمی (ابتدا در سنگاپور و بار دوم در ویتنام) با کیم جونگ اون شرکت کرد و دو طرف یک بار هم در منطقه غیرنظامی دو کره دیداری غیر رسمی ترتیب دادند.

دیدارهای سران آمریکا و کره شمالی نتوانست به توافق در زمینه خلع سلاح اتمی کره شمالی، خاتمه رسمی جنگ در شبه جزیره کره و توقف تحریم های آمریکا و سازمان ملل علیه کره شمالی کمکی کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1747

به "حضور رهبر کره شمالی در نشست کمیسیون مرکزی ارتش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور رهبر کره شمالی در نشست کمیسیون مرکزی ارتش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید