حشد شعبی یورش داعش به کرکوک عراق را ناکام گذاشت

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه المسله، تروریست های تکفیری داعش کوشش کردند تا بر منطقه ای واقع در جنوب غرب کرکوک عراق سیطره یابند. کوشش تروریست های داعش برای نفوذ به کرکوک با دخالت به موقع نیروهای حشد شعبی عراق روبرو شد.

حشد شعبی یورش داعش به کرکوک عراق را ناکام گذاشت

بر اساس این گزارش، نیروهای حشد شعبی ضمن ممانعت از پیشروی تکفیریها در کرکوک خسارت های فراوانی را نیز به صفوف آنها تحمیل کردند. چندی پیش نیز نیروهای حشد شعبی کوشش تکفیریها برای تسلط بر منطقه تل الذهب واقع در سامراء را ناکام گذاشته بودند.

این درحالی است که اخیراً نیز نیروهای عراقی به همراه حشد شعبی مواضع تروریست های تکفیری داعش در غرب استان الانبار را هدف قرار دادند. در جریان عملیات مذکور، نیروهای عراقی و حشد شعبی پیروز شدند خطوط امدادرسانی داعش در غرب الانبار را قطع نمایند.

افزون بر این، هفته گذشته نیز فرماندهی عملیات حشد شعبی در استان صلاح الدین از پیروزیت مرحله اول عملیات پاکسازی رشته کوه های المکحول در شمال صلاح الدین از لوث تروریست های داعش خبر داده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2852

به "حشد شعبی یورش داعش به کرکوک عراق را ناکام گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حشد شعبی یورش داعش به کرکوک عراق را ناکام گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید