حاجی میرزایی: تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست

به گزارش یزد بلاگ، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست، گفت: ملت هشیار ایران در گذر از گردنه های سخت، آموخته چطور تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

حاجی میرزایی: تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ملت هشیار ایران در گذر از گردنه های سخت آموخته چطور تهدید ها را به فرصت تبدیل کند؛ تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست.

وی ادامه داد: در اجرای دستور رئیس جمهور با برنامه ریزی انجام گرفته، دانش آموزان با راهنمایی معلمان دروس را از رسانه ملی و فضای مجازی پیگیری می نمایند.

رئیس جمهور با تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص تعطیلی مدارس در مناطقی که این ویروس مشاهده شده است، موافقت نموده است؛ رئیس جمهور در پاسخ به رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تأکید کرد: ترتیبی اتخاذ نمایید تا در صورت تعطیلی مراکز آموزشی، با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین سازمان صدا و سیما، اقدامات لازم برای آموزش آنلاین و عمومی به وسیله رسانه ملی انجام گیرد تا حتی الامکان لطمه ای به تحصیل فرزندان عزیزمان وارد نشود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 527

به "حاجی میرزایی: تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی میرزایی: تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید