جلسه مقابله با سیل احتمالی در گلستان

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/گلستان جلسه مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای گلستان با حضور سرپرست شرکت و معاونین و مدیران مرتبط در سالن جلسات این شرکت برگزار گشت.

جلسه مقابله با سیل احتمالی در گلستان

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اخطاریه هواشناسی گلستان مبنی بارش های 30 تا 80 میلیمتری در استان و با توجه به ماهیت بارش های فصلی و احتمال وقوع رگبارهای نقطه ای و سیلاب ناگهانی در دره ها و مناطق کوهستانی، جلسه مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار گشت.

سیدمحسن حسینی اضافه نمود: در این جلسه مقرر شد با توجه به ظرفیت خالی نیمی از سد بوستان تا اطلاع ثانوی دریچه های خروجی سد بسته باشد و رهاسازی از سد گلستان که از هفته های قبل آغاز شده بود افزایش یابد. همچنین رهاسازی از سد وشمگیر نیز همچنان ادامه داشته باشد.

وی گفت: همچنین بازدید از زهکش های سد وشمگیر، بازدید از بازه های مختلف رودخانه گرگانرود، بازدید از رودخانه قره سو در بازه های مختلف و همچنین پل ها و سازه های تقاطعی در رودخانه ها از دیگر مصوبات این جلسه بود.

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان شرح داد: مقرر شد مدیران امور شهرستان های گرگان-آق قلا و کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان طی نامه ای به فرمانداران و بخشداران اعلام کنند تا دهیاران و شوراهای روستاها بازه های مجاری آبی در محدوده روستا را پایش و مراتب انسداد یا هر مانعی که باعث انسداد و یا موجب انحراف جریان آب به سمت اراضی می شود را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از آب منطقه ای گلستان، حسینی گفت: بارش ها از سوم فروردین آغاز و تا سه روز پس از آن ادامه دارد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 740

به "جلسه مقابله با سیل احتمالی در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه مقابله با سیل احتمالی در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید