جلالی: با امتیاز گرفتمان امیدوار شدیم

به گزارش یزد بلاگ، سرمربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان گفت:مشکل داریم سعی می کنیم در آینده مسائل کمتر گردد اینکه امروز امتیاز گرفتیم امیدوار کننده است.

جلالی: با امتیاز گرفتمان امیدوار شدیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مجید جلالی بعد از تساوی یک بر یک مقابل شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری گفت: ما در سخت ترین شرایط هستیم، بازیکنان مصدوم زیادی داریم. بازیکنانی امروز بازی کردند که تا امروز فیکس نبودند و اصلا در این فصل بازی نکرده بودند. با این حال بازی بد نبود. مشکل داریم سعی می کنیم در آینده مسائل کمتر گردد اینکه امروز امتیاز گرفتیم امیدوار کننده است.

جلالی در خصوص اینکه تیمش مسائل زیادی دارد، گفت: واقعیت این است که تیم ما مسائلی دارد. این سومین مسابقه ای است که با تیم هستم و کوشش می کنم مسائل را یکی یکی به آن رسیدگی کنم. حتما مشکل بدنی داریم. وقتی 5 بازیکن از 9 بازیکن مصدوم هستند مشکل وجود دارد. تمرینات خوبی در این هفته داشتیم. در تمرین چهارشنبه ترکیب خط دفاع ما عوض شد. احتیاج به زمان داریم. هم از نظر بدنی وهم در بعضی پست ها احتیاج به ترمیم داریم.

سرمربی گل گهر سیرجان در خصوص وضعیت تیم شاهین گفت: شاهین سعی خودش را کرد. وقتی گل خوردیم شرایط ما سخت شد، امیدوارم شاهین هم در اینده بتواند خودش را پیدا کند.

جلالی در خصوص وقت کشی بازیکنان تیمش گفت: بازیکنان ما؟! دوسه نفرشان را نباید بازی می دادم، اما چاره ای نداشتم فکر نمی کنم خودشان را بیمورد زمین انداخته باشند. بیشتر حریف بازی را اداره کرد، هیچکس چنین چیزی را دوست ندارد. این بازیکنان شاهین بودند که خودشان را زمین می انداختند.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 76

به "جلالی: با امتیاز گرفتمان امیدوار شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: با امتیاز گرفتمان امیدوار شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید