تفاوت عجیب صورت این خانم بازیگر با دیگران ! ، هدی زین العابدین کیست !

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران:هدی زین العابدین بازیگر جوان سینما و تلویزیون تصویری نو از خود رد اینستاگرام منتشر کرد.کاربران خال زیر لب او را تفاوت اصلی و نچرال بودن چهره اش نسبت به دیگر خانم بازیگران می دانند.

تفاوت عجیب صورت این خانم بازیگر با دیگران ! ، هدی زین العابدین کیست !

هدی زین العابدین بازیگر خوش چهره و جوان سینما و تلویزیون که با وجود سن و سال کمی که دارد (متولد 1368) کارنامه قابل دفاعی دارد و اگر به سوابق و فعالیت های هنری هدی زین العابدین نگاه کنیم چه زمانی که در تلویزیون بود و در سریال هایی نظیر سقوط یک فرشته و آشپزباشی حضور داشت و چه زمانی که به سینما رفت و عرق سرد، طلا و سمفونی نهم را بازی کرد. اما شاید سکوی پرتاب هدی زین العابدین را باید شبکه نمایش خانگی دانست چرا که هدی زین العابدین با پایکوبی روی شیشه و بلافاصله بعدش حضور در کرگدن به معروفیت رسید و هدی زین العابدین هواداران زیادی پیدا کرد.

هدی زین العابدین علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ هم فعالیت دارد وی به تازگی در اینستاگرامش عکسی را از خود با چهره بدون آرایش منتشر کرد.

آنچه که در تصاویر و عکس های هدی خانم مجذوب کننده است خال گوشه لب اوست که در به اعتقاد فالوورها مجذوب کنندهیت هدی را دو چندان نموده است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید هدی خانم قبل از اینکه به معروفیت برسد و معروف گردد کار بازیگری را با تبلیغ برای برنج آوازه آغاز کرد و در تیزر تبلیغاتی این شرکت ایفای نقش داشت.

البته هدی زین العابدین در گفتگویی قابل تامل درباره علاقه اش به هنر بازیگری می گوید: من به این هنر و حرفه بسیار علاقه مند بودم و از راه شرافتمندانه و درست وارد این کار شدم.

همین جمله کافی است که مخاطب بداند و تاویل کند که برای رسیدن به پرده نقره ای و جعبه جادو راه های غیر شرافتمندانه نیز وجود دارد.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4632

به "تفاوت عجیب صورت این خانم بازیگر با دیگران ! ، هدی زین العابدین کیست !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت عجیب صورت این خانم بازیگر با دیگران ! ، هدی زین العابدین کیست !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید